Jeg sidder og ser T2 og arbejder med 3 liter sjatox.
Jeg tænkte på at lave en tråd, hvor vi ligesom giver et øjebliksbillede af hvad vi har ild i lige nu. Meningen er at bare lade tråden køre, og så hver gang man får lyst, kan man lige give en besked om havd man laver..
Det er fanme rart at snage i andres liv, så giv dig til kende med din reality lige nu. ;)
Håber i gider. Skål!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og nyder lidt god vin, mens jeg læser lidt "læserbreve" på et dansk filmsite, som hedder filmz.dk som I skulle prøve at besøge, for den er faktisk et forum med mange underholdende mennesker, emner og diskussioner ;-)
En skål også herfra og tilbage til studie 5 i Århus :o)
Jeg sidder og ser Gladiator på TVdanmark, og er overrasket over den endnu ikke har været afbrudt at et break - og sidder samtidig og prøver, at følge lidt med i de forskellige tråde efter et par lange arbejdsdage/aftener...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg har haft en rigtig god aften med min kæreste. Vi tog ud at spise, selv om vi ikke havde råd, og tog på Republikken (Koldings bedste café) bagefter og drak lidt Budvar.
Dejligt med noget vin!
Så du har puttet ungerne og konen? sigselvtid er kvalitid ;)
Har netop set "For A Few Dollars More" for første gang, efter at jeg for første gang så "For at Fistful of Dollars" igår. Rart endelig at ha' erhvervet sig "The Man with No Name Trilogy"-boksen. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#4: Republikken :) Det er et udmærket sted, der er i hvert fald et par gode øl, men det slår dog ikke den engelske's udvalg. En af mine bekendte har brygget øl til Republikken - den smagte supergodt, var totalt overrasket.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hey så kender du oste Anders??? Han er en af mine venner. Spiller rimelig fed trommer. Jeg er stor Republikkenfan. Jeg synes det er det mest "voksne" sted, sådan rent opholdsmæssigt. Benny og Alice har sku skudt papagøjen på det sted..
#1 davenport 21 år siden
Jeg tænkte på at lave en tråd, hvor vi ligesom giver et øjebliksbillede af hvad vi har ild i lige nu.
Meningen er at bare lade tråden køre, og så hver gang man får lyst, kan man lige give en besked om havd man laver..
Det er fanme rart at snage i andres liv, så giv dig til kende med din reality lige nu. ;)
Håber i gider. Skål!
#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
En skål også herfra og tilbage til studie 5 i Århus :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 filmz-vassago 21 år siden
#4 davenport 21 år siden
Jeg har haft en rigtig god aften med min kæreste. Vi tog ud at spise, selv om vi ikke havde råd, og tog på Republikken (Koldings bedste café) bagefter og drak lidt Budvar.
Dejligt med noget vin!
Så du har puttet ungerne og konen? sigselvtid er kvalitid ;)
#5 filt 21 år siden
#6 El vez 21 år siden
#7 davenport 21 år siden
#8 filmz-vassago 21 år siden
#9 filmz-Kadann 21 år siden
#10 davenport 21 år siden
Han er en af mine venner. Spiller rimelig fed trommer.
Jeg er stor Republikkenfan. Jeg synes det er det mest "voksne" sted, sådan rent opholdsmæssigt. Benny og Alice har sku skudt papagøjen på det sted..