Gravatar

#21 davenport 21 år siden

Ja, det er også min tilgang. We never rest!!

Jeg nyder i store træk, at vi altid har nogen at sidde her med. Jeg ser film, men min labtop står på bordet, så jeg kan følge med, selv mens jeg ser en film.

Selve det at have kommunikation, er bare en stor del af mit liv, og alle her gør mig rigere.Mabye it´s the beer talkin´ but you got an ass that won´t quit.. They got these pretzles.. ay, 5 $? Get out a here..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 HelmerJ 21 år siden

Er lige kommet hjem fra en kammeret hvor den har stået på lotr, ttt og rotk. nappede fellowship i går. så nu er jeg klar til at gå en ny styg uge i møde.

Der går jo ikke mange dage hvor man ikke lige snupper en stor triologi.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#23 McPeter 21 år siden

Jeg er lige kommet hjem efter at have siddet i min spejderhytte de sidste 8 timer og drukket af en bowle fyldt med diverse drikke mens vi en 3-4 gutter har spillet Family Business og Poker... Det er et mægtigt godt koncept skulle jeg hilse og sige! :-)

Derudover har jeg bare siddet og læst lektier idag, mens jeg har hørt bastard-pop m. bl.a. Prodigy vs. Enya... cool!

Vender tilbage en anden gang...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#24 filmz-Business Monkey 21 år siden

Skal til og i seng... Har lavet en 9-siders kemirapport og skal op i morgen for at lave noget engelsk... Bla, bla, bla lektier... Bla, bla, bla 2.g og bla, bla, bla gid jeg får set nogle gode film...
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#25 Patriarch 21 år siden

tø mm mmer mændd
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#26 filmz-Koenig 21 år siden

Jeg sidder ved min computer, mens min kæreste græder fordi jeg sagde at jeg hader Greenpeace!!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#27 Patriarch 21 år siden

LOL ... god griner! Har lige hentet juice - har sat vand over - og nu overvajer jeg enten at se en film eller spill ecomputer. Mest har jeg lyst til at spille brætspil, men det er lidt for omfattende at arrangere for mig lige nu! :D
Gravatar

#28 filmz-thomas _h 21 år siden

Lige som igår sidder jeg og kværner mig igennem uanede mængder af tekst. Lige nu er det bogen "skriv så det fænger". Som en af de få af mine bøger, er den lige til at æde, så det er dejligt. Men efter den står det på fræk sprudlende... medieteori :-(

<edit>
#26, Hvad er hun for en tudeprinsesse?
</edit>
Gravatar

#29 Patriarch 21 år siden

Kommunikation?
Gravatar

#30 davenport 21 år siden

mmmm... lige stået op, med grimme rødvinstømmermænd.. Jeg tror ikke jeg skal det vilde i dag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: