Gravatar

#51 elwood 21 år siden

den står på tacos hjemme ved mig idag hehe, og så en go film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 davenport 21 år siden

Ja, og virkningen er der jo stadig ;)
Min vin er i pap, ægte sjatox fra Chiles dale, indkøbt i Tyskland. (Ikke så fancy, men ok)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#53 HelmerJ 21 år siden

#45 KØB DET NU spiller selv wow og det er fed. Men pas på, kæreste og barn, det er noget af en tids røver. men kan varm anbefales. Jeg er ikke selv faldet så meget for et spil siden Diablo II kom på gaden. og det er jo ved af være noget siden.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#54 filmz-sanjo 21 år siden

Så er en pizza bestilt, mmmmmmm :) Chilli, kylling mm.. Mmmmmmmm
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#55 elwood 21 år siden

så står kødet og bobler lidt for sig selv, vendter bare på ovnen bliver varm nok til tacos'ne, dette er i virkeligheden en steener tråd 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#56 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Uhh ha jeg har netop bestilt lidt mexicansk mad, så går der 20 minutter og mums skal der hygges, måske skulle man vælge at se en film som matcher maden ... forslag anyone - som jeg kan hente i den lokale videobix på vejen tilbage ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#57 danschier.dk 21 år siden

#56 Once Upon a Time in Mexico ;-)
Gravatar

#58 Scherlund 21 år siden

Sidder og læser denne underlige tråd. Er lige vågnet efter en solid bytur. Kan ikke huske hvad klokken, men det var lyst udenfor. Ser Newcastle vinde over Chelsea.

Har lige Bestilt Gits:SAC Vol. 5 SE til den latterlige sum af CAD 22.47.

Venter på min Pizza skal ankomme.

Tænker på hvilke film jeg skal tilbringe aftenen og natten sammen med. For på nuværende tidspunkt er søvn nok ude af planerne.
Gravatar

#59 davenport 21 år siden

Jeg skal også være længe oppe. Min laptop på bordet og noget godt i dvden.
Jeg skal først arbejde tirsdag morgen, og kl. 15 tirsdag skal jeg til jobsamtale som beskæftigelseskonsulent. Det glæder jeg mig sku godt nok til.. Jeg skal nok lande det job!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#60 evermind 21 år siden

Spiller Star Wars Galaxies. Min labre lille Rodian er på vej ud for at redde jawa'erne...!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: