Sidder på arbejdet.. bander over at posten ikke er kommet med en pakke til mig.. (nej ikke dvd'er) Skal op til DMdata og installere det i pakken, og de kimer mig ned omkring det :/
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Har lige måtte aflyse en tur i biffen på grund af jeg har for ondt, så den står på dvd'er og kinamad take away i aftenen. Men hvad skal jeg så lave indtil da ??? Tjow måske skulle man prøve den brain-teaser en del af jer herinde har kastet jer ud i :)
Har lige siddet og svedt over en matematik rapport der skulle afleveres her kl 14.00 men blev færdig :D så nu må jeg vist hellere tage hjem og se lidt film :)
#91 Scherlund 21 år siden
Samtidig sidder jeg og tænker på hvad jeg skal have set i dag. Har faktisk ingenting planlagt :/
#92 chronaden 21 år siden
#93 Scherlund 21 år siden
Så det er dig der er flyttet ind ovenpå! Jeg kommer lige forbi senere (når du ikke er hjemmme) og "sortere" lidt i din dvd samling
#94 Yoda 21 år siden
Tror, jeg vil se nærmere på "Silly Symphonies", som det kære postbud netop har afleveret til mig :-)
#95 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#96 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Har lige måtte aflyse en tur i biffen på grund af jeg har for ondt, så den står på dvd'er og kinamad take away i aftenen. Men hvad skal jeg så lave indtil da ??? Tjow måske skulle man prøve den brain-teaser en del af jer herinde har kastet jer ud i :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#97 elwood 21 år siden
pas på den sluger din fritid som haps.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#99 21 år siden
#100 davenport 21 år siden