Gravatar

#91 Scherlund 21 år siden

Sidder og ryster så meget at selv paven synes at det er vildt. Det stammer nok fra en af de 2 flasker sprut der røg ned i går aftes.

Samtidig sidder jeg og tænker på hvad jeg skal have set i dag. Har faktisk ingenting planlagt :/
Gravatar

#92 chronaden 21 år siden

#91 nå der var dig der spillede så højt >:( ku fanme ik falde i søvn!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#93 Scherlund 21 år siden

#92 Kender jeg ikke noget til. tilbragte det meste af tiden på A-bar sammen med det der skulle visse sig at være en narref***e af dimemsioner.

Så det er dig der er flyttet ind ovenpå! Jeg kommer lige forbi senere (når du ikke er hjemmme) og "sortere" lidt i din dvd samling
Gravatar

#94 Yoda 21 år siden

Befinder mig i sengen med halsbetændelse :-(

Tror, jeg vil se nærmere på "Silly Symphonies", som det kære postbud netop har afleveret til mig :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#95 filmz-herskegut 21 år siden

Sidder på arbejdet.. bander over at posten ikke er kommet med en pakke til mig.. (nej ikke dvd'er) Skal op til DMdata og installere det i pakken, og de kimer mig ned omkring det :/
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#96 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 94 Pas på det er stærkt vanedannende ;)

Har lige måtte aflyse en tur i biffen på grund af jeg har for ondt, så den står på dvd'er og kinamad take away i aftenen. Men hvad skal jeg så lave indtil da ??? Tjow måske skulle man prøve den brain-teaser en del af jer herinde har kastet jer ud i :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#97 elwood 21 år siden

pas på den sluger din fritid som haps.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#98 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 97 Uffe Da Da ! Så må jeg jo hellere komme i gang :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

#99 21 år siden

Har lige siddet og svedt over en matematik rapport der skulle afleveres her kl 14.00 men blev færdig :D så nu må jeg vist hellere tage hjem og se lidt film :)
Gravatar

#100 davenport 21 år siden

Jeg ønsker alle en god fredag aften, nu tager jeg snart ud og drikker mig fuld!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: