Har brugt hele dagen på at undgå at lave lektier, hovedsageligt ved at spille Warcraft III... Troede ikke man kunne glemme sine taktikker - har ikke spillet det et godt stykke tid og nu får jeg røv...af computeren!!! Nederen... Har lagt mig selv i træningslejr før jeg skal spille mod 3 andre fra min projektgruppe... :-)
I aften skal jeg ind hos en kammeret til en slags 'nostalgi'-aften - vi skal spille Magic og Bloodbowl! :-D
Dejligt at vågne efter en fest, og så ikke ha tømmermænd. Jeg har det overraskende godt, på trods af en del "enkelte" og vin og øl. (Hvor godt har du det HelmerJ?) ;)
I dag står den på afslapning, måske MCD, og så nogle (flere) øl i aften til DMA på DR1.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og glæder mig over at have modtaget en bekræftelse på min bestilling af LOTR - Unfinished Tales box, til mine 3 alm versioner af triologien... Glæder mig til den kommer i næste uge!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#101 McPeter 21 år siden
I aften skal jeg ind hos en kammeret til en slags 'nostalgi'-aften - vi skal spille Magic og Bloodbowl! :-D
#102 DarkLight 21 år siden
#103 Yoda 21 år siden
Uhmmmm, pandekager - det lyder ik' så ringe endda ;-)
#104 DarkLight 21 år siden
#105 Yoda 21 år siden
Svarer det ikke på en måde til jorbærmarmelade med solbærsmag? Hvordan hænger det sammen?
#106 davenport 21 år siden
Jeg har det overraskende godt, på trods af en del "enkelte" og vin og øl.
(Hvor godt har du
det HelmerJ?) ;)
I dag står den på afslapning, måske MCD, og så nogle (flere) øl i aften til DMA på DR1.
#107 davenport 21 år siden
Spændende og fyldt i hovedet af information.
#108 filmz-Munk 21 år siden
- Steve Carell
#109 Scherlund 21 år siden
Du må også gerne lige fortælle hvordan casen bliver forsendt.
#110 filmz-Munk 21 år siden
Skal jeg nok... Med henhold til forsendelse, er det eneste jeg ved indtil videre at den kommer via luftpost!
- Steve Carell