Jeg sidder og forbereder mig til i morgen hvor jeg skal vise min 6. klasse guldalderbilleder på Aros. Er i praktik for tiden... (når jeg da ikke lige sidder her på Filmz)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Sidder skuffet i sofaen, efter at have set Esbjerg tabe den videre deltagelse i Royal League til sidst i kampen..
Men smider sku 5. afsnit af Taken i DVD'en, og så går det hele nok! Er blevet helt tabt i serien, og synes kun den er blevet bedre afsnit for afsnit.. Ikke fordi det er den samme fornemmelse som da man så BoB første gang, men alligevel giver Taken også en fantastisk fornemmelse efter hvert afsnit..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Ja, det er meget trist med Jens Martin Knudsen. Jeg havde det privilegie at høre ham 2 gange. Helt fantastisk begge gange. Faktisk hørte jeg hans allersidste foredrag inden han begyndte på kemokur...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg så kun et enkelt foredrag med ham, og derudover har jeg kort snakket med ham en enkelt gang. Han var som de sagde i programmet "en gudsbenådet pædagog", mennesker med det talent, der også er så utroligt intelligente, er der for få af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det samme her. Er en af dem der forsøger at holde EFB fanen højt her på sjælland. Hva syntes du om vores frasnke nyindkøb og den chance Bella brændte til sidst i kampen?
Sidder i øjeblikket og overvejer at købe de sidste 2 Friends sæsoner jeg mangler for at min samling bliver komplet.
Kan de sidste to sæsoner leve op til resten af serien?
#11 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#12 filmz-Kadann 21 år siden
#13 Kalle Ferm 21 år siden
#14 dyg 21 år siden
Trist, trist, at han måtte gå bort allerede, kun 74 år ung. Dog har han været syg længe, så det var vel det bedste for ham, ikke flere lidelser.
Taler nogle gange med hans broder, der er min fætters onkel, og har undervist på mit gamle gymnasie. En meget intelligent og utrolig rar familie.
Hvil i Fred Jens Martin.
#15 filmz-Munk 21 år siden
Men smider sku 5. afsnit af Taken i DVD'en, og så går det hele nok! Er blevet helt tabt i serien, og synes kun den er blevet bedre afsnit for afsnit.. Ikke fordi det er den samme fornemmelse som da man så BoB første gang, men alligevel giver Taken også en fantastisk fornemmelse efter hvert afsnit..
- Steve Carell
#16 davenport 21 år siden
Jeg har lige fundet ud af at der hvor jeg søgte job, har været lukket i dag, så ingen svar på om jeg fik jobbet.
Sådan noget pis!
#17 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Til jer der ikke ved det så er Golden Globe Awards 2005 lige startet på TV2 Zulu !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 Kalle Ferm 21 år siden
Jeg havde det privilegie at høre ham 2 gange. Helt fantastisk begge gange. Faktisk hørte jeg hans allersidste foredrag inden han begyndte på kemokur...
#19 dyg 21 år siden
#20 filmz-Dennis 21 år siden
Det samme her. Er en af dem der forsøger at holde EFB fanen højt her på sjælland. Hva syntes du om vores frasnke nyindkøb og den chance Bella brændte til sidst i kampen?
Sidder i øjeblikket og overvejer at købe de sidste 2 Friends sæsoner jeg mangler for at min samling bliver komplet.
Kan de sidste to sæsoner leve op til resten af serien?