Lytter til Eagles og snakker med min søn på MSN. Sidder og tænker på om jeg skulle sætte en film på eller prøve at skrive en artikel færdig jeg har arbejdet på i mange uger - Tough choice :)
Jeg syntes det var en udmærket kamp. Ikke at jeg holdt med nogen af holdene, men egentlig god fodbold. Sidder og kigger på lidt skaknyheder: Bobby Fischer har fået indrejsepas til Island og Kasparov er ved at rydde bordet i en superturnering i Spanien. Skal selv spille en sidste rundes turneringskamp i morgen og ligger til at vinde nogle hundrede kroner. Altid rart.
Sidder og tænker som en tosset over, hvad jeg skal skrive i min ansøgning til Teknologisk Institut, hvor jeg håber på at komme i ingeniør-praktik til sommer. Har heldigvis en dygtig onkel, der er uddannet ingeniør (fjolset fik 13 for sin hovedopgave på uni) har været projektleder ude i den virkelige verden i en del år nu, så han har givet mig lidt hjælp.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har efter grundig overvejelse lige udskudt mikroøkonomilektier til i morgen og sidder nu og har en mindre diskussion med min pc om hvad jeg skal hedde på netværket her.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder på arbejdet og har gang i morgenmaden.. Tænker på at jeg er fucked hvis mit nye American express kort ikke kommer inden lørdag, skal ud og rejse på søndag :/
#148 De har da lavet totalt ripoff af filmz.dk :) Vi smadre dem!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder lige og lytter til det dejlige GitS:SAC OST. Altså det første (og defekte). OVervejer lidt hvad jeg skal bruge dagen på.
Skal til at skrive et mail til nogle af mine mors venner i Texas og høre hvornår de sender min Armitage: Dual Matrix Lunchbox edition. Samt om de gider hjælpe mig med at få byttet 2 Discs hos Bandai Entertainment.
Måske man skulle skrive det review, som man har gået og overvejet i lang tid nu. Det er dog ikke lige min stærke side.
Hov havde helt glemt at jeg skal hjem til den gamle i atften. Så er der god mad i sigte. Glæder mig allerede.
Måske man skulle trykke på "gem" knappen inden den her post går for vidt. Tror ikke alle brugerne på filmz.dk har lyst til at læse særlig meget mere af, det her møg jeg bare sidder og skriver for at have noget at lave.
#141 filmz-sanjo 21 år siden
#142 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#143 bobber 21 år siden
Sidder og kigger på lidt skaknyheder: Bobby Fischer har fået indrejsepas til Island og Kasparov er ved at rydde bordet i en superturnering i Spanien. Skal selv spille en sidste rundes turneringskamp i morgen og ligger til at vinde nogle hundrede kroner. Altid rart.
#144 dyg 21 år siden
#145 lagoni 21 år siden
#146 DarkLight 21 år siden
#147 McPeter 21 år siden
#148 DarkLight 21 år siden
Lige nu sidder jeg og undrer mig over hvor meget denne side egentlig ligner filmz.dk.
Admins, ud med tæskeholdet! :)
#149 filmz-herskegut 21 år siden
De har da lavet totalt ripoff af filmz.dk :) Vi smadre dem!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#150 Scherlund 21 år siden
Skal til at skrive et mail til nogle af mine mors venner i Texas og høre hvornår de sender min Armitage: Dual Matrix Lunchbox edition. Samt om de gider hjælpe mig med at få byttet 2 Discs hos Bandai Entertainment.
Måske man skulle skrive det review, som man har gået og overvejet i lang tid nu. Det er dog ikke lige min stærke side.
Hov havde helt glemt at jeg skal hjem til den gamle i atften. Så er der god mad i sigte. Glæder mig allerede.
Måske man skulle trykke på "gem" knappen inden den her post går for vidt. Tror ikke alle brugerne på filmz.dk har lyst til at læse særlig meget mere af, det her møg jeg bare sidder og skriver for at have noget at lave.