Gravatar

#21 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Lidt trist i dag for i nat fik jeg besked om min svigerfar har kræft :-/

Anywho sidder og skriver om en film ved navn Birker Boyz og drikker the, samt nyder en helt friskbagt chokolade croissant til ... mums !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#22 filmz-herskegut 21 år siden

Sidder på arbejde.. skal til at have møde med den nye chef her om et kort øjeblik.. skal nok blive ok, han virker som en kanon person.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#23 filmz-dr. hoax 21 år siden

Har siddet og spillet Blitzball (FFX) det meste af natten, og nu fik jeg endelig Wakka's "World Champion" weapon, alt for nice!!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#24 dyg 21 år siden

#21 - En meget ubehagelig sygdom, flere i min familie har også haft den. God bedring til ham.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 24 Takker ! Min far døde for 6 år siden af lungekræft, så der fløg en masse tanker i gennem hovedet på mig, da jeg havde lagt røret.

Jeg har siddet i dag og tænkt på hvordan mine erfaringer kan hjælpe og støtte min kone, børn og ikke mindst den øvrige familie. Jeg vil meget gerne derover, men vil også lige lade dem komme sig oven på nyheden og finde sine ben. Det eneste jeg kan sige er, at man fra dagen man får beskeden, skal glæde sig over hverdag.

Gravatar

#26 filmz-Munk 21 år siden

Jeg synes vores nye franskmand virker meget lovende... og med hensyn til berglunds chance tager jeg det ikke så tungt.. Vi skulle bare have vundet hjemmekampen som vi dominerede totalt, så havde vi været videre, så det er vel vores egen fejl!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#27 davenport 21 år siden

Crystalstar, det gør mig oprigtigt ondt at høre!
Hvordan du skal takle situationen, kommer jo helt an på familien. Hvad er deres behov? Hvis de har brug for dig der, er der jo ikke så meget at rafle om, så er det bare på flyveren. Hvis de der imod har brug for tid, så er det det de skal have.
Er din kone & børn i US? Så kunne det jo være ungerne har brug for deres far, da din kone nok er occupied med trøst og tanker.
Det ved du selvfølgelig bedst, men lige et par råd, hvis det kunne hjælpe.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 evermind 21 år siden

Det er da forbandet så meget skidt, der skal ramme dig og dem, du holder af, Per. :(

Jeg har skrevet til dig på hotmail... du ved, du bare kan ringe, mester!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#29 filmz-sanjo 21 år siden

Lige kommet hjem efter en tur i bio. Rigtig dejligt at se en film på det store lærred igen.

Det gør mig ondt, at hører.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 27
Naturligvis hopper jeg på flyveren, hvis det er det som skal til :) ... Jo både min kone og mine 3 papbørn er derover :-/ men deres far er og har aldrig rigtig være tilstede i deres liv så han kan vi ikke regne med. Men tak for dine ord :)

# 28
Du skal nok regne med, at jeg ringer når jeg ved lidt mere Thanks pal ;)

# 29
Tak :)

Jeg tror at jeg vil sætte en go' film på :-)

Skriv ny kommentar: