Gravatar

#181 filmz-Munk 21 år siden

Så ganske vidst... meget amerikansk patriotisk, men stadigt en helt fantastisk tale..

Good morning. [PA doesn't work. Turns it on] Good morning. In less than an hour, aircraft from here will join others from around the world. And you will be launching the largest aerial battle in the history of mankind. "Mankind." That word should have new meaning for all of us today. We can't be consumed by our petty differences anymore. We will be united in our common interests. Perhaps it's fate that today is the Fourth of July, and you will once again be fighting for our freedom... Not from tyranny, oppression, or persecution... but from annihilation. We are fighting for our right to live. To exist. And should we win the day, the Fourth of July will no longer be known as an American holiday, but as the day the world declared in one voice: "We will not go quietly into the night! We will not vanish without a fight!" We're going to live on! We're going to survive! Today we celebrate our Independence Day!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#182 filmz-Munk 21 år siden

Er lige blevet færdig med at organisere min dvd samling i kronologisk rækkefølge... man er vel nørd!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#183 filmz-Munk 21 år siden

og har lige indset at jeg har brugt lidt over 1000kr på dvd'er idag...

har bestilt:

The Pianist - Limited Edition R3
Alien Quadrilogy R2
Godfather Bokaen R2
- Steve Carell
Gravatar

#184 filt 21 år siden

Hvor har du bestilt den Pianist?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#185 filmz-Munk 21 år siden

Har bestilt den over asiandb.com.. Var inde og kigge på deres side og opdagede ved et tilfælde at denne igen kunne bestilles, da de skulle have fået et restlager af denne superlækre udgivelse..

Klik her
- Steve Carell
Gravatar

#186 Scherlund 21 år siden

Er lige stået op. Sidder og planlægger et terror angreb på PayPal. De er nu skyld i at jeg skal ned i banken og betale en helvedes masse penge for at lave en bank overførelse til en konto i Japan :( Den Boka bliver da også dyrer og dyrer. Men nu har jeg faktisk lavet plads til den, så hjem på hylden skal den komme.

Samtidig skal jeg ned på arbejde og fortælle dem at min læge har sygemeldt mig i endnu 3-4 uger, den bliver de nok ikke så glade for.
Gravatar

#187 davenport 21 år siden

Sidder lige på arbejde, og arbejder med at registrere borgere i arbejdsmarkedsportalen. Og jeg har først fri kl. 17.30
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#188 chronaden 21 år siden

gør mig klar til at tage tøj på for så at tage ned på pubben og fejre st. patricksday de næste 13 timer i selskab med en MASSE guinness, hf all! :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#189 filmz-Munk 21 år siden

Ikke dumt... intet som udenlandske helligdage der gør uhæmmet druk legalt!! ;-)
God kamp!
- Steve Carell
Gravatar

#190 lagoni 21 år siden

Jeg har lige fået tjekket karakterer fra mine januareksamner og undrer mig nu over hvordan jeg ku bestå IT, når jeg glemte den sidste opgave... Men jeg skal skam ikke brokke mig :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: