Blev vækket kl. 7.30 af pakkeposten (Hvorfor er de begyndt at komme så tidligt?) Men stor var min glæde da jeg så at det var mine NGE Rei og Asuka figurer. De var endda sluppet igennem tolden i den her kæmpekasse hvor der sad en lille ubehagelig seddel på med en tolderklæring på $40 og ikke $10 som sælgeren havde lovet mig. ”Det kan jo også være lige meget nu, den blev ikke taget” tænkte til mig selv mens jeg begyndte at pakke figurerne ud. Endelig stod de to dejlige figur på mit bord i deres originale indpakninger og jeg overvejede et øjeblik om de skulle forblive på den måde. Jeg kiggede lidt på pakkerne og kastede så et blik op på hylden hvor de skulle står. Lige ved siden af stod mine 5 Aoi Yori Aoshi figurer der ikke havde nogen kasse med dem, og jeg besluttede at jeg ikke ville have Rei og Asuka til at stå i kasserne. Frem med en kniv. Sekunder senere var begge æsker pakket forsigtigt op i bunden ud. Det eneste bevis, for at der var fri adgang til mine nye hovedattraktioner i stuen, 3 stykker overskåret tape i bunden af hver æske. Hurtigt blev Rei sat på sin lille stander og sat op på hylden. Tilfreds med mig selv satte jeg mig ned i sofaen og tænkte: ”Det her er næsten for godt til at være sandt. Ingen problemer med at få dem til at stå rigtigt eller noget.” Dumt gjort. For nu ville Asuka figuren ikke rigtig stå ordentligt. Jeg grinte stille for mig selv. Tænkte at det egentligt passede meget godt til Asukas personlighed. Mens jeg sidder og bøvler lidt mere, kaster jeg blikket op på hylden og undrer mig over at der er så meget plads over Rei. En frygtelig tanke slår ned i mig. Jeg skynder mig ind i soveværelset og finder min værktøjskasse frem (Denne gang uden at få hobbykniven i hovedet, en god ting for jeg ikke rigtig lyst til at besøge skadestuen igen med samme forklaring på snitsår i hovedet) og frem med målebåndet. Nervøst begynder jeg at måle hvor høj Rei er. Som den nådesløse facitliste til i en matematik bog, viser målebåndet kun 9”. Fortvivlet og i et desperat forsøg vender jeg mig om og måler højden på Asuka. ”Det kunne jo være…” tænker jeg. Men nej. Det samme resultat kommer frem 9”. Slukøret sætter jeg mig hen til computeren. Åbner min inbox. Finder mail-adressen frem til sælgeren og skriver det onde brev. Selvfølgelig på en høflig, men meget bestemt tone i ordlyden.
Nu sidder I nok og tænker: hvad gik der lige galt? Jo det skal jeg fortælle jer. Jeg havde endelig fundet nogle som havde de store 11” versioner. Betalte lidt over 100 kr. ekstra bare for at få dem. Så er det lidt meget skuffende at få de ”små” 9” versioner.
#30 Håber at lægerne får hurtig bugt med kræften. En rigtig ubehagelig sygdom.
Jeg undskylder for evt. stave og grammatikfejl i ovenstående indlæg, men jeg er simpel hen ikke i humør til at rette dem.
Jeg har lige lavet og spist osteomelet. Det var sku dejligt, så skal vi være barnepige i dag og så skal jeg spille poker i aften med nogle gutter. Feee..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
og så sad jeg og så på IMDB (jeg kedede mig med at se hvem der har fødselsdag i dag) at Erhart Jacobsen ville have haft fødselsdag i dag. Han medvirker i 2 film! Hmmm
Nå, Teá Leoni har også geburtstag i dag...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg ved at lave aftensmad spagetthi med kødsovs bliver det denne gang. så regner jeg med at jeg vil slappe af med crocodile dundee på tv2, let fordøjelig film, det skal der også være plads til engang imellem, så fik jeg også købt ind til Oscar festen imorgen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 Scherlund 21 år siden
Blev vækket kl. 7.30 af pakkeposten (Hvorfor er de begyndt at komme så tidligt?) Men stor var min glæde da jeg så at det var mine NGE Rei og Asuka figurer. De var endda sluppet igennem tolden i den her kæmpekasse hvor der sad en lille ubehagelig seddel på med en tolderklæring på $40 og ikke $10 som sælgeren havde lovet mig. ”Det kan jo også være lige meget nu, den blev ikke taget” tænkte til mig selv mens jeg begyndte at pakke figurerne ud.
Endelig stod de to dejlige figur på mit bord i deres originale indpakninger og jeg overvejede et øjeblik om de skulle forblive på den måde. Jeg kiggede lidt på pakkerne og kastede så et blik op på hylden hvor de skulle står. Lige ved siden af stod mine 5 Aoi Yori Aoshi figurer der ikke havde nogen kasse med dem, og jeg besluttede at jeg ikke ville have Rei og Asuka til at stå i kasserne. Frem med en kniv. Sekunder senere var begge æsker pakket forsigtigt op i bunden ud. Det eneste bevis, for at der var fri adgang til mine nye hovedattraktioner i stuen, 3 stykker overskåret tape i bunden af hver æske.
Hurtigt blev Rei sat på sin lille stander og sat op på hylden. Tilfreds med mig selv satte jeg mig ned i sofaen og tænkte: ”Det her er næsten for godt til at være sandt. Ingen problemer med at få dem til at stå rigtigt eller noget.” Dumt gjort. For nu ville Asuka figuren ikke rigtig stå ordentligt. Jeg grinte stille for mig selv. Tænkte at det egentligt passede meget godt til Asukas personlighed. Mens jeg sidder og bøvler lidt mere, kaster jeg blikket op på hylden og undrer mig over at der er så meget plads over Rei. En frygtelig tanke slår ned i mig. Jeg skynder mig ind i soveværelset og finder min værktøjskasse frem (Denne gang uden at få hobbykniven i hovedet, en god ting for jeg ikke rigtig lyst til at besøge skadestuen igen med samme forklaring på snitsår i hovedet) og frem med målebåndet.
Nervøst begynder jeg at måle hvor høj Rei er. Som den nådesløse facitliste til i en matematik bog, viser målebåndet kun 9”. Fortvivlet og i et desperat forsøg vender jeg mig om og måler højden på Asuka. ”Det kunne jo være…” tænker jeg. Men nej. Det samme resultat kommer frem 9”. Slukøret sætter jeg mig hen til computeren.
Åbner min inbox.
Finder mail-adressen frem til sælgeren og skriver det onde brev. Selvfølgelig på en høflig, men meget bestemt tone i ordlyden.
Nu sidder I nok og tænker: hvad gik der lige galt? Jo det skal jeg fortælle jer. Jeg havde endelig fundet nogle som havde de store 11” versioner. Betalte lidt over 100 kr. ekstra bare for at få dem. Så er det lidt meget skuffende at få de ”små” 9” versioner.
#30 Håber at lægerne får hurtig bugt med kræften. En rigtig ubehagelig sygdom.
Jeg undskylder for evt. stave og grammatikfejl i ovenstående indlæg, men jeg er simpel hen ikke i humør til at rette dem.
#32 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#33 davenport 21 år siden
#34 davenport 21 år siden
Nå, Teá Leoni har også geburtstag i dag...
#35 Kalle Ferm 21 år siden
Snøft.
#36 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Det var godt nok surt med de figurer, han kunne godt lige have skrevet til dig ville jeg mene :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 davenport 21 år siden
#39 filmz-Munk 21 år siden
- Steve Carell
#40 davenport 21 år siden