Gravatar

#61 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 56 Tillykke - jeg håber at det må med tiden blive en fast stilling :)

# 60 Takker :-/ ... Regner med at tage hjem til familien snarrest.

Sidder og gør lidt status over Bodil i aftes og Oscaruddelingen i nat og specielt mht. Oscar jeg er personligt ikke enig i alle priserne, men sådan er jo smag og behag så forskellig. Ellers sidder jeg og betaler regninger via Netbank og skriver breve.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#62 filmz-herskegut 21 år siden

Sikke en dag, sad og fuldte med i Oscar i nat, til klokken var halv 5.. sov til kl 7, og så er det ellers på arbejde og igang.. er glad for at jeg har fri om få øjeblikke... så skal jeg bare hjem og knalde brikker ;)

Tillykke med jobbet :D godt at høre du fik det.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#63 evermind 21 år siden

Tillykke, davenport, det var da kanon!

Hvad er det egentlig for en stilling...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#64 Kalle Ferm 21 år siden

Fedt for dig. :-) Tillykke!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#65 Scherlund 21 år siden

Ja tillykke. Der kan man bare se, det hjælper at få er helt film site til et heppe på en.

Sidder lige og bitcher over at jeg ikke kan få menu programmeringen på min DVD til at virke. Det virker i author programmet og det virker i PowerDVD, men det virker bare ikke i nogen de stand-alone afspillerer jeg har stående. Har givet op for i aften. Leder lige nu efter hvad jeg skal game resten af aftenen.
Gravatar

#66 wiseguy 21 år siden

#56 stort TILLYKKE Davenport!!!

Vil ind og gense den sammenklippede udgave af Oscar på DR2 her kl. 21.
Burde gå i seng, men jeg har drukket så mange koffeinholdige energidrikke i dag, at jeg sikkert først falder i søvn på lørdag - damn!!! man får ondt i maven ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#67 elwood 21 år siden

lige kommet ind af døren, fra seniorspejder møde af og skal til og se Troldspejlet nu, ahh videoen er en go ting, hvis man husker det. Jacob Stegelman er gud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 evermind 21 år siden

Forbereder mig til forældresamtalerne i morgen aften...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 filmz-Munk 21 år siden

Er lige blevet helt færdig med Taken serien, og er istedet gået igang med at gense fantastiske Kongekabale!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#70 McPeter 21 år siden

->Crystalstar: Det er jeg ked af at høre på dine og din families vegne!

->elwood: Hvor er du spejder henne? Jeg er i Skizoklanen i Virum...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: