Har slappet af med noget gameing i et par timer, nu vil jeg nyde den film jeg købte tidliger på dagen "Guldregn" det er mange år siden jeg så den sidst :) skal nok blive et godt gensyn.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder endnu engang oppe uden at kunne sove og læser, mens jeg hører en god Eric Clapton CD og skriver på lidt forskellige breve og ansøgninger :-(GAAB)
# 72 Den film du tager med i seng skulle vel ikke hedde Malena :o)
Hey, tak alle sammen. Til jer der spurgte om hvad stillingen var, kan jeg fortælle at det er som beskæftigelseskonsulent. Jeg skal arbejde med at finde ud af hvad folk er berettigede til som kontanthjælpsmodtagere, og så er der selvsagt en del personlige samtaler. Men der viser sig nok en masse, som jeg ikke havde regnet med. Sådan er det altid med nye job. Men jeg glæder mig i hvert tilfælde meget til mandag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har siddet det meste af morgenen og brudt mit hoved på not-pr0n puzzles. Har besluttet mig for at tag een pause nu og komme ned og betale regninger :( Ikke det sjoveste men nødvendigt.
Puha.. kommer lige ude fra kulden af, vejene er glatte i det sydlige århus, MEGET glatte.. og det er røvkoldt udenfor.. skulle op i kvivkly og hente noget kokosmælk og pasta til aftensmad.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Har lige sat en del flæskesteg til livs, og ved ikke hvad kanal den skal stå på i aften. DR sender reality for forældregenerationen, DR2 sender noget om sæd (!), TVDK reality (selvfølgelig). Ville helst se film, men har bare set dem alle så mange gange..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har rodet lidt rundt med min blog og finpudset hist og her. Så har jeg testet en frontend til DVDprofiler, men det virkede ikke og er misvedligeholdt, så jeg besluttede mig for at vente til en andet program kom ud i en ny version(ETA den 25/3)
Nu vil jeg vaske op og derefter slappe af med nogle 'Viva La Bam'-unCommontary.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#71 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#72 dyg 21 år siden
#73 elwood 21 år siden
Grinden delfinerne, ude i egå.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Sidder endnu engang oppe uden at kunne sove og læser, mens jeg hører en god Eric Clapton CD og skriver på lidt forskellige breve og ansøgninger :-(GAAB)
# 72 Den film du tager med i seng skulle vel ikke hedde Malena :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#75 lasse78 21 år siden
#76 davenport 21 år siden
Til jer der spurgte om hvad stillingen var, kan jeg fortælle at det er som beskæftigelseskonsulent. Jeg skal arbejde med at finde ud af hvad folk er berettigede til som kontanthjælpsmodtagere, og så er der selvsagt en del personlige samtaler. Men der viser sig nok en masse, som jeg ikke havde regnet med. Sådan er det altid med nye job. Men jeg glæder mig i hvert tilfælde meget til mandag.
#77 Scherlund 21 år siden
#78 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#79 davenport 21 år siden
DR sender reality for forældregenerationen, DR2 sender noget om sæd (!), TVDK reality (selvfølgelig).
Ville helst se film, men har bare set dem alle så mange gange..
#80 DarkLight 21 år siden
Nu vil jeg vaske op og derefter slappe af med nogle 'Viva La Bam'-unCommontary.