Jeg sidder på arbejde, og venter på at klokken bliver 17.30. Det er jo lang dag ved kommunen i dag, så... Der er satme lang tid tid. Jeg trænger til ferie, og har ingen.. Godt jeg har næsten en uges flex sparet op til senere.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og hoster og sprutter som om jeg bliver betalt for det. Typisk mig at blive forkølet om sommeren! Håber at den te jeg lige har lavet kan hjælpe lidt, ellers må jeg jo bare gå og lyde som en gammel ryger der ikke har fået sin daglige grønne cecil.
og så lige et spørgsmål: Hvorfor tager det 2 uger at få noget tilsendt fra amazon.com når det normalt kun tager en uge fra dvdpacific, dvdsoon og andre Nordamerikanske steder?
Jeg sidder stadig og nyder min fødselsdagsmorgenmad, alt imens jeg beundrer mine gaver - herlig dag, og så regner det ikke, som vejrudsigten ellers havde lovet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#103, gå i seng med en flaske whiskey, så er det væk i morgen.
#104, du skal da sige hvad du har fået! Sådan er reglerne. (EDIT: ja ok. Du har skrevet det et andet sted. My bad)
Jeg selv sidder på arbejde og kæmpe som sædvanlig med en række computerproblemer. Glæder mig lidt til weekenden, men bander samtidig over at Sin City går i denne sal i min lokale bif.
Ikke desto mindre skal den ses i morgen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#105 Er det den der lille sal der blev lavet til SWI i det gamle bager Madsen
#103/106 Du kaster dig på sofaen med en stor dyne over dig...sætter en popcorn-action film på der ikke gør noget man falder i søvn i...og så selvfølgelig en ordentlig whiskey til at få øjnene til at blive tung (P.S. Huske at have en liter vand i nærheden til at indhalere når du vågner)
#101 lagoni 19 år siden
Man bør vist ikke grine af andres uheld, men lige dette er da underholdende :)
#102 davenport 19 år siden
Jeg trænger til ferie, og har ingen.. Godt jeg har næsten en uges flex sparet op til senere.
#103 Scherlund 19 år siden
og så lige et spørgsmål: Hvorfor tager det 2 uger at få noget tilsendt fra amazon.com når det normalt kun tager en uge fra dvdpacific, dvdsoon og andre Nordamerikanske steder?
#104 Yoda 19 år siden
#105 DarkLight 19 år siden
#104, du skal da sige hvad du har fået! Sådan er reglerne. (EDIT: ja ok. Du har skrevet det et andet sted. My bad)
Jeg selv sidder på arbejde og kæmpe som sædvanlig med en række computerproblemer. Glæder mig lidt til weekenden, men bander samtidig over at Sin City går i denne sal i min lokale bif.
Ikke desto mindre skal den ses i morgen.
#106 Scherlund 19 år siden
#105 Whiskey siger du. Det kunne være en ide. Jeg tænkte nu mere på at lave en gang jægerte hvis den almindelige ikke kan klare det.
#107 Yoda 19 år siden
Jep, har naturligvis skrevet i "modtaget-tråden" ;-)
Takker....
#108 cyberzed 19 år siden
#105 Er det den der lille sal der blev lavet til SWI i det gamle bager Madsen
#103/106 Du kaster dig på sofaen med en stor dyne over dig...sætter en popcorn-action film på der ikke gør noget man falder i søvn i...og så selvfølgelig en ordentlig whiskey til at få øjnene til at blive tung (P.S. Huske at have en liter vand i nærheden til at indhalere når du vågner)
#109 Yoda 19 år siden
Tak ska' du ha'
En yderligere "fødselsdagsgave" er netop dumpet ind ad døren - 2500,- tilbage i varme - nice ;-)
Hvad skal de mon bruges på?
#110 DarkLight 19 år siden
Jeg håber lidt på der kommer en bager dernede igen. Så bliver det så nostalgisk, at jeg er ved at tude :)