Ja, det er meget trist, at noget sådant sker. Jeg har netop læst på BBCs hjemmeside, at al-Qaeda tager ansvaret, og at de - al-Qaeda - på deres hjemmeside har skrevet, at hverken Danmark eller Italien skal føle sig for sikker.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
I min teori kan man aldrig føle sig sikker overfor terrorister for deres geniale princip er jo at slå til hvor folk ikke holder opmærksomhed men samtidig slå til et sted hvor man får ram på flest mulige. Dermed sagt at jeg har nogen skumle teorier i hovedet som jeg nok hellere må holde for mig selv så PET ikke sætter mig i forbindelse med noget :)
Jeg sidder og tænker på hvad der går igennem hovedet på Blair.. ligemeget hvad man mener omkring terror, så kan man jo ikke komme udenom at han jo netop står med lidt af ansvaret for sådan et angreb ved at drage england ind i sådanne nogle konflikter.
Det må ikke være helt rart, hvis han føler skyld over den slags.
Jeg kan ikke på nogen måde se at det er Blair der sidder med hele ansvaret der, og det er jo heller ikke ham der enehændigt har sagt at de skal med i krigen...regeringen er jo valgt af folket.
Det er ikke et spørgsmål om at jeg vil placere et ansvar, men mere hvad man tænker i den situation når man netop har en ledende rolle som Blair har, og der så kommer et angreb mod ens befolkning.
#111 dyg 19 år siden
Yoda: Tillykke gamle dreng. Puha, de 30 nærmer sig hastigt :)
#112 filmz-Dennis 19 år siden
Forfærdeligt.
#113 Yoda 19 år siden
Tak! Ja, jeg kan sgu også mærke, at det værker i kroppen ;-)
#114 Yoda 19 år siden
Ja, det er meget trist, at noget sådant sker. Jeg har netop læst på BBCs hjemmeside, at al-Qaeda tager ansvaret, og at de - al-Qaeda - på deres hjemmeside har skrevet, at hverken Danmark eller Italien skal føle sig for sikker.
#115 cyberzed 19 år siden
#116 filmz-Kadann 19 år siden
Det må ikke være helt rart, hvis han føler skyld over den slags.
#117 DarkLight 19 år siden
#118 cyberzed 19 år siden
#119 filmz-sanjo 19 år siden
Tillykke med fødselsdagen, har også fødselsdag i dag ;)
#120 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tror nu at du misforstår.. :)
Det er ikke et spørgsmål om at jeg vil placere et ansvar, men mere hvad man tænker i den situation når man netop har en ledende rolle som Blair har, og der så kommer et angreb mod ens befolkning.