Har ikke en skid at lave og sidder og roder med min kærestes nye iPod Shuffle.
Meget smart stykke værktøj. Meen, er der nogen der ved hvordan man for musik man f.eks har købt på Bilkas hjemmeside, konverteret om til Apples musik format?
Ellers sidder jeg bare og sveder i det gode vejr, men det gør vores sekretær heldigvis også ;-)
Du burde kunne bruge både MP3 og AAC på den iPod, så du skal bare konvertere det til en af de formater. Dog ved jeg ikke hvor ligetil det er, da musik købt på den måde som regel er kopibeskyttet og kræver nogle ekstra filer eller noget for at blive afspillet.
Umiddelbart tror jeg også at det er den eneste måde der fungerer, men nu har jeg så ikke nogen erfaring med køb af den slags musik, da jeg foretrækker cd. :)
Jeg sidder lige og overvejer om dvdsoon har fået en blødning, siden jeg ikke kan logge ind.. ret irriterende, når der lige er en film jeg godt kunne bruge. :)
Jeg sidder bare og venter på at den sidste time går på arbejdet. De her lange torsdage er dræbende, man gider næsten ikke engang at drikke en bajer når man kommer hjem....Jeg sagde næsten!.
Jeg ved ikke med bål i aften..Måske, måske ikke. Er ikke helt i opposition for at tage til stranden og få en kølig imens de andre synger..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
En selvbiografi, men selvfølgeligt farvet af hans synspunkter.. dog er det en af de mest interessante biografier jeg har læst sammen med bl.a. Herman Salling, Peter Brixtofte, Don Ø osv..
Den er på en måde meget personlig, men fortæller samtidigt en fremragende historie om en mand der politisk, personligt og opvækstmæssigt adskiller sig fra amerikanske topfolk! Er dybt facineret af ham!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#21 filmz-Dennis 19 år siden
Meget smart stykke værktøj. Meen, er der nogen der ved hvordan man for musik man f.eks har købt på Bilkas hjemmeside, konverteret om til Apples musik format?
Ellers sidder jeg bare og sveder i det gode vejr, men det gør vores sekretær heldigvis også ;-)
#22 filmz-Kadann 19 år siden
Du burde kunne bruge både MP3 og AAC på den iPod, så du skal bare konvertere det til en af de formater. Dog ved jeg ikke hvor ligetil det er, da musik købt på den måde som regel er kopibeskyttet og kræver nogle ekstra filer eller noget for at blive afspillet.
#23 filmz-Dennis 19 år siden
hmm.
#24 filmz-Kadann 19 år siden
Umiddelbart tror jeg også at det er den eneste måde der fungerer, men nu har jeg så ikke nogen erfaring med køb af den slags musik, da jeg foretrækker cd. :)
#25 filmz-Kadann 19 år siden
#26 davenport 19 år siden
Jeg ved ikke med bål i aften..Måske, måske ikke. Er ikke helt i opposition for at tage til stranden og få en kølig imens de andre synger..
#27 evermind 19 år siden
#28 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#29 davenport 19 år siden
#30 filmz-Munk 19 år siden
Den er på en måde meget personlig, men fortæller samtidigt en fremragende historie om en mand der politisk, personligt og opvækstmæssigt adskiller sig fra amerikanske topfolk! Er dybt facineret af ham!
- Steve Carell