Nogen skal jo gøre noget. Jeg er sku stolt over, at bo i et land der ikke bare render væk med halen mellem benene, såsnart der er terror. Vi deltager, og det skal vi blive ved med. Og jeg er sikker på at vi har et godt beredskab, hvis det sker her.
IMO
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Søger efter køb af nu el-guitar..et væld af muligheder
Da jeg ikke har råd til en ægte gibson..må jeg nøjes med ala Epiphone Les paul skull..til 1500kr. Men så skal jeg sku ha' en kraftig/velspillende forstærker ved siden af.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Er lige kommet hjem efter et par øl...nærmere en Grolsh, en Killkenny og en Goofy (Newcastle blandet med Fosters). Kan ikke vare længe inden jeg skal i kassen så det kan blive fredag og klokken kan blive 16 så jeg kan få sommerferie :)
Sidder og kigger nyhederne igennem fra Terror angrebet i London igår. Det er forfærdeligt og sørgeligt, men er byen ikke rimeligt heldigt sluppet? Jeg mener 4 - 7 eksplosioner i myldretiden, i tuben og busser??
Hvad siger i til de trusler vedr vores lille land. Tror i vi bliver ramt? Jeg har lidt svært ved at se det.
Kan godt se vi har et lidt for godt forhold til Bush, men tilgengæld er der jo heller ikke mange der kender DK og vil terroristerne få nok opmærksomhed ved at bombe i DK?
#125 Jeg tror ikke på angreb på lille Danmark selvom vi nu har fået en trussel på halsen...hvis den ellers er reel...jeg har ikke lige set om den er blevet bekræftet nærmere for det var jo en helt ny AQ gruppe der meldte ud. Hvorfor skulle man gøre det mod DK, vi har ikke stor politisk magt på verdens plan, vi har ikke nogen stor militær magt. Som du også siger så er det nok begrænset hvor meget opmærksomhed man får ved at bombe en shell station i lille danmark, eller metroen for den sags skyld ( den kører jo aldrig :) )
Er lige kommet hjem fra samtale angående ingeniørpraktik ved Systematic. Og det gik perfekt, for jeg fik pladsen. Så mine næste 6 måneder kommer til suse forbi, når jeg har travlt med MS SharePoint, VB.net, Java og SQL. Hyggeligt.
Og nu vil jeg ile tilbage til Århus for at hente de togbilletter jeg glemte. Daffer lige en tur til staden lørdag og søndag, for at drikke "eksotiske øl", og høre noget tråd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#121 Yoda 19 år siden
Tak - og et stk. tillykke tilbage til dig ;-)
#122 davenport 19 år siden
IMO
#123 filmz-sparrowed 19 år siden
Da jeg ikke har råd til en ægte gibson..må jeg nøjes med ala Epiphone Les paul skull..til 1500kr.
Men så skal jeg sku ha' en kraftig/velspillende forstærker ved siden af.
#124 cyberzed 19 år siden
#125 filmz-Dennis 19 år siden
Sidder og kigger nyhederne igennem fra Terror angrebet i London igår. Det er forfærdeligt og sørgeligt, men er byen ikke rimeligt heldigt sluppet?
Jeg mener 4 - 7 eksplosioner i myldretiden, i tuben og busser??
Hvad siger i til de trusler vedr vores lille land. Tror i vi bliver ramt? Jeg har lidt svært ved at se det.
Kan godt se vi har et lidt for godt forhold til Bush, men tilgengæld er der jo heller ikke mange der kender DK og vil terroristerne få nok opmærksomhed ved at bombe i DK?
#126 cyberzed 19 år siden
Forresten 6 timer til jeg har sommerferie :)
#127 dyg 19 år siden
Og nu vil jeg ile tilbage til Århus for at hente de togbilletter jeg glemte. Daffer lige en tur til staden lørdag og søndag, for at drikke "eksotiske øl", og høre noget tråd.
#128 cyberzed 19 år siden
#129 DarkLight 19 år siden
#130 davenport 19 år siden
Og jeg går ud fra at det er Gentofte du skal til søndag. Glæd dig i den forbindelse til Ramstein. De er ultrafede live!!