Gravatar

#151 wiseguy 19 år siden

Ja forventningerne er efterhånde godt op at ringe i det røde felt til den film :) det kan jo være farligt!!

ellers sidder jeg og glæder mig over, at jeg kan gå på ferie om 2 timer :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#152 filmz-Kadann 19 år siden

150 -

Det kan du også sagtens gøre, det er faktisk præcis den Batman-film jeg har gået og håbet på.

Bale er storartet som Bruce Wayne/Batman, hvilket jo ikke kommer som en overraskelse.

Caine er et perfekt valg til Alfred, til tider er han en anelse mere munter end man forventer, men når han lægger ansigtet i de seriøse folder, er det bare helt perfekt.

Liam Neeson, don't get me started.. det er lækkert spil - hans karakter falder måske en smule ud fra det man kender fra tegneserierne, men stadig lækkert.

Gary Oldman, yeah BABY! Det er bare Gordon 100%, ingen tvivl.

Cillian Murphy, det havde jeg ikke lige regnet med fra hans side, men han gør det fanme godt som Scarecrow, selvom kostumet ikke er 100% som i tegneserierne. :)

Og så er der jo alle de andre.. Katie-tøsen gør det bedre end jeg havde regnet med, men jeg sad ikke og klappede, med undtagelse af en scene hvor hun har tændt det lange lys. ;)

Nyd det brødre og søster.. this is THE STUFF! :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#153 Yoda 19 år siden

Jamen, det kunne jo ikke være bedre - tror jeg varmer op med Burtons to mesterværker og en gang "Batman: The Animated Series", så burde jeg kunne rammer det helt rigtige humør til en aften i biffen med nattens hævner ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#154 DarkLight 19 år siden

Hmm du siger noget. Mon det er muligt at skaffe Batman 1 og 2 inden på fredag?? (ikke i dag)

EDIT: tjaa, 100 kr stykket på dvdoo
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#155 Yoda 19 år siden

DVDOO har begge på lager til 99,- stk.

De burde kunne nå at sende ud.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#156 wiseguy 19 år siden

Er ved at rydde mit skrivebord for at gå på ferie i 3 uger.
HUZZAH!!! :O)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#157 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Erlige kommet fra møde - puuuhha - det må vist være tid for en dosis filmz.dk, On-z.dk og andre filmrelaterede sider så jeg kan blive menneske igen inde jeg skal arbejde videre, med noget bogføring og anden økonomi ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#158 davenport 19 år siden

hop du over på mIRC :) - det gør jeg nu.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#159 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Det vil mit arbejde ikke have :..-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#160 elwood 19 år siden

hele himlen blev mørk her i egå pludselig så mega sejt ud, og nu begynder det sørme at torne 8-), ligner faktisk lidt starten på War of The Worlds hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: