lol ku være sejt hvis p3 lavede et dansk hørespil.
Jeg står her i centrum af Århus, himmlen over mig er hel sort, og det begyndt at blæse kraftigt...jeg ser noget skarp lys komme fra luften det ligner...! nej det kan ikke passe ArGGG!! skrzzz skrejzzzz....
De hørte vores udsendte reporter fra Århus, vi vender tilbage så snart vi har nyt i sagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har fået mit fjernsyn tilbage!! Havde ellers frygtet at skulle vente flere måneder (se #134), men det tog kun 4 dage. Har desværre planer i aften (gensynglæde med tv er vist ikke grund nok til at aflyse...), men er ved at overveje hvad der skal ses på mit gode tv i morgen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og lytter til fede jazz soundtracks og gør mig klar til at gå til mit næste møde kl. 21 og så er det ellers hjem og sove længe i morgen .... zzzzzz !
Jeg sad nede på række R, hvilket var ALT for tæt på lærredet. Kampscenerne kunne jeg ikke helt overskue, så jeg glæder mig til at se den i en ordenlig biograf. :)
#161 davenport 19 år siden
#162 elwood 19 år siden
Jeg står her i centrum af Århus, himmlen over mig er hel sort, og det begyndt at blæse kraftigt...jeg ser noget skarp lys komme fra luften det ligner...! nej det kan ikke passe ArGGG!! skrzzz skrejzzzz....
De hørte vores udsendte reporter fra Århus, vi vender tilbage så snart vi har nyt i sagen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#163 lagoni 19 år siden
#164 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#165 elwood 19 år siden
og ellers så skal jeg jo nok til at se en eller anden go film i aften, enten dvd, eller hvis tv'et har noget at byde på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#166 filmz-sparrowed 19 år siden
Tror jeg smutter over på tanken og henter nogle Hot Dogs.
Smider lige guitaren fra mig først.
#167 Slettet Bruger [280675124] 19 år siden
#168 filmz-Kadann 19 år siden
Cinemaxx, ikke ligefrem et hit, men jeg napper den i Imperial når den får "rigtig" premiere. :)
#169 Slettet Bruger [280675124] 19 år siden
Hvor sad du? Og forresten, har du nogen idé om, hvorfor filmen var blevet rykket et par timer senere?
#170 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg sad nede på række R, hvilket var ALT for tæt på lærredet. Kampscenerne kunne jeg ikke helt overskue, så jeg glæder mig til at se den i en ordenlig biograf. :)
Nope, ingen anelse.