Ja, det er en rigtig fed bog, som fortæller hele hans historie fra Blomsterbørns Børn til i dag, og det er interessant læsning. Den er set med de øjne MJF har i dag, og i forhold til hans sygdom. En meget livsbekræftende bog, som jeg giver de varmeste anbefalinger. Det er også sjovt, når man har set det meste af hvad han har lavet. Det vækker minder om de glade 80ere :D Men også sørgelig, da man ved at hans karrierre er slut. (Det behøver jeg vidst ikke en spoileradvarsel for at skrive)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
cool, så vil jeg da lige se om jeg kan finde den i århus imorgen, skal nemlig til Sweich den 1. juli i tog, så der kunne jeg godt bruge noget at læse i.
ja ang. hans slut på karrier, så genså jeg lige afslutningen i spin city med ham igår, selv om det var vemodigt, så kunne ejg ikke lade være at grine da The Mayor, vil lave et afslutningsbånd til ham.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og er lige blevet færdig med "MacGyver Season 1" efter 6 aftener og en nat med afsnit af meget svingende kvalitet og skal nu til at finde et par fornuftige ord at sige om den.
Når jeg er færdig med det skal jeg i gang med en film ved navn "Napoleon Dynamite" som en videobutik har bedt mig vurdere om den har leje potetiale. Den ser dum ud, men har vundet 2 MTV awards, så den må have sit publikum derude, spørgsmålet er bare om der er det i Danmark.
Sidder lige og har det godt i maven på arbejde. Min chef manglede desperat en ansat, og jeg satte lige gang i mit personlige netværk. Så nu fik han lige en kandidat med 12 års erfaring. :D Jeg fik både smil og tumbs up, og det er ikke hver dag den slags kommer fra den kant!
Og så venter jeg på 14.30 så jeg kan komme ud af det her varme kontor, hjem til en kold bajer og så til fest hos en kollega i aften. Ain´t life a peach? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder lige og godter mig lidt på jobbet, ligesom davenport.. vores arbejde er blevet kæmpet godt i bund og jeg har fået ros til højre og venstre fra diverse kanter i forbindelse med nogle møder jeg har været med til.
#31 elwood 19 år siden
Har nemlig gået og overveje at læse den længe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 davenport 19 år siden
Den er set med de øjne MJF har i dag, og i forhold til hans sygdom. En meget livsbekræftende bog, som jeg giver de varmeste anbefalinger.
Det er også sjovt, når man har set det meste af hvad han har lavet. Det vækker minder om de glade 80ere :D
Men også sørgelig, da man ved at hans karrierre er slut. (Det behøver jeg vidst ikke en spoileradvarsel for at skrive)
#33 elwood 19 år siden
ja ang. hans slut på karrier, så genså jeg lige afslutningen i spin city med ham igår, selv om det var vemodigt, så kunne ejg ikke lade være at grine da The Mayor, vil lave et afslutningsbånd til ham.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 davenport 19 år siden
#35 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Når jeg er færdig med det skal jeg i gang med en film ved navn "Napoleon Dynamite" som en videobutik har bedt mig vurdere om den har leje potetiale. Den ser dum ud, men har vundet 2 MTV awards, så den må have sit publikum derude, spørgsmålet er bare om der er det i Danmark.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#36 filmz-lars_hauritz 19 år siden
#37 filmz-sparrowed 19 år siden
Nogle vil kalde det for: udvide sin evne til at improvisere på et instrument.
Har set næsten alle afsnit af Seinfeld sæson 1-3 mangler 1disc.
Set på under 1 uge.
#38 davenport 19 år siden
Min chef manglede desperat en ansat, og jeg satte lige gang i mit personlige netværk. Så nu fik han lige en kandidat med 12 års erfaring. :D
Jeg fik både smil og tumbs up, og det er ikke hver dag den slags kommer fra den kant!
Og så venter jeg på 14.30 så jeg kan komme ud af det her varme kontor, hjem til en kold bajer og så til fest hos en kollega i aften.
Ain´t life a peach? ;D
#39 filmz-Kadann 19 år siden
#40 davenport 19 år siden