Gravatar

#191 filmz-sparrowed 19 år siden

Prøver at spore soundtracket fra filmen best of the best 3

Indtil videre intet held..Det er specielt nummeret:

Silent(Tommy's Theme) by Barry Goldberg
jeg leder efter.

Har foretaget en internet-søgning på både sangeren og tekst-forfatteren.

Alternativet er nu, at kontakte det studie det blev optaget i for at høre om de kan hjælpe.

Har sågar prøvet at kontakte Barry himself..har dog ikke modtaget noget svar endnu.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#192 elwood 19 år siden

Har haft Godfather aftener fra mandags af og i aftes kom turen så til Part 2, ahh den film bliver sku ikke dårliger jo flere gange man ser den. sidste gang jeg så den var jeg nok en 12-13 år.

Men lige en ting hvad er grunden til part 2 er på 2 dvd'er er det på grund af kvaliteten er så høj at den kræver to dvd'er, for der ikke andet end filmene på dvd'erne, ved godt Part 2 er lang, men jeg mener da at ha set andre 3 timers film som kun var på en dvd.

I morgen aften tager jeg så den ikke så gode part 3.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#193 lagoni 19 år siden

Jeg har lige - for anden gang - set det sidste af en reklame for "The 4400" på TV3. Nogen der ved om de begynder at se den og i så fald hvornår?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#194 Spanner 19 år siden

Hvem begynder at se den?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#195 filmz-ataris 19 år siden

Jeg tror hun mener sende den.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#196 Confused101 19 år siden

Sidder og tegner 3 tilbygninger til udlandet, og undrer mig over om jeg når det inden ferien. (2 dage til)
Gravatar

#197 davenport 19 år siden

Jeg har bare en rigtig lortedag. Det startede med at en kollega lige ville irettesætte mig (ganske unødvendigt!) og det gjorde mig virkelig ked af det. Nogle mennesker taler bare så hårdt, uden at de lige tænker over tonen. Det fik mig til at fremstå som uduelig, selvom jeg mener at min vurdering var den korrekte.Hvilket mine andre kolleger er enige i.
Det gav lige en rigtig depri-dag, og jeg kan ikke vente til klokken bliver 15, så jeg kan forlade min arbejdsplads og komme hjem. Sådan skal det bare ikke være. Jeg hader det!
Jeg får ingenting lavet, og har bare lyst til at pakke og skride!
..og jeg havde endda lavet lasagne til hele kontoret i dag, bare som en flink lille overraskelse.
Jeg håber i morgen bliver en bedre dag, denne her måtte de indtil videre godt have beholdt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#198 El vez 19 år siden

Op med humøret du gamle. Det er helt sikkert ikke gjort for at få dig til at få det så dårligt, men det er bare om at fortælle det til vedkommende, så det ikke sker igen. Der er ikke noget værre end at få en fed dag spoleret på den måde.

Jeg er sikker på at Vedder nok skal få dig i godt humør igen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#199 davenport 19 år siden

Tak skal du ha. :)
Vedder hjælper altid, ligegyldig hvad humør man er i!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#200 Yoda 19 år siden

Endnu en gang er London blevet ramt af eksplosioner. Sidder netop og ser det i nyhederne. Det er skræmmende, at det fortsætter så kort tid efter de forige. Man bliver sgu i dårligt humør af, at der findes mennesker, der så bevidst ringeagter liv.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: