De fleste af serierne er i den stil som man kan se hos Bubber, de nyeste serier og film har dog ændret lidt stil. Bl.a. "The Batman" og "The Batman Superman Movie" er anderledes end "Animated Series".
Jeg er lige ved at få set det sidste ekstramateriale til The Office (fåes billigt hos cd-wow.us), mangler kun kommentarsporet til episode 2 nu. Har nu for første gang set juleafsnittene, jamen, den serie er jo fantastisk. Dejlig slutning. Jeg var egentlig på vej i seng for et par timer siden, men man kan ikke stoppe dvd'en før den er færdig jo.
Tror virkelig der er gået noget galt i Stephen Merchants (Oggy oggy oggy!) og Ricky Gervais opvækst, men sjove er de. Så dem til Golden Globes, bare nogle hyggelige briter uden virkelighedssans.
Nu er jeg ved at se optagelsen af "Freelove Freeway", der har da lige sneget sig en god backing vocal ind der.
God serie, et must for alle der kan li' britisk humor. Eller nej, bare et must. Fik jeg nævnt den var billig hos cd-wow?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#188 Ikke at forglemme at du lige skulle forbi #filmz.dk og nævne ham vi ikke snakker om! Slemme slemme lagoni!
Jeg sidder selv og spekulerer lidt over hvor jeg skal gøre af mit seneste DVD-indkøb. Nu er der både meldt udsolgt af hylde plads til alm. film og anime. Godt man snart skal flytte og har mulighed for at få nye opbevarings løsninger.
Der er bare rigtig dårlig stemning på mit arbejde. Der er total meget pres på for tiden, så der er mange tårer og sammenbrud rundt omkring. Det er ikke så rart at sidde midt i, når man selv synes man bare er på en rollercoaster. Det kan sku ikke undgåes at det "smitter" lidt, og man mere har lyst til at tage hjem, og glemme sit arbejde en lille tid. Så lige nu laver jeg kun lidt arbejde, men har spidse øre, hvis i kender det? :) (Nysgerrighed er en bitch)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det med den dårlige stemning kan jeg godt forholde mig til.. vi har latterligt travlt på mit job også, samtidig med at halvdelen af afdelingen er på ferie, så vi bliver nødt til at arbejde over for at få det til at gå op.
#181 DarkLight 19 år siden
#182 El vez 19 år siden
#183 bobber 19 år siden
Berlin, Stuttgart, Paris, Bilbao, León og Lissabon nåede vi igennem på de tre uger, og så var pengene også ved at løbe op.
Så i øvrigt Batman Begins med portugisiske undertekster. Den er rigtig god, men nogle af kampscenerne er lidt for uoverskuelige.
#184 lagoni 19 år siden
#185 bobber 19 år siden
Ja, men togvinduerne var nu også vældig interessante. Og så var det godt nok varmt dernede sydpå.
#186 filmz-Kadann 19 år siden
De fleste af serierne er i den stil som man kan se hos Bubber, de nyeste serier og film har dog ændret lidt stil. Bl.a. "The Batman" og "The Batman Superman Movie" er anderledes end "Animated Series".
#187 lagoni 19 år siden
Tror virkelig der er gået noget galt i Stephen Merchants (Oggy oggy oggy!) og Ricky Gervais opvækst, men sjove er de. Så dem til Golden Globes, bare nogle hyggelige briter uden virkelighedssans.
Nu er jeg ved at se optagelsen af "Freelove Freeway", der har da lige sneget sig en god backing vocal ind der.
God serie, et must for alle der kan li' britisk humor. Eller nej, bare et must. Fik jeg nævnt den var billig hos cd-wow?
#188 Scherlund 19 år siden
Jeg sidder selv og spekulerer lidt over hvor jeg skal gøre af mit seneste DVD-indkøb. Nu er der både meldt udsolgt af hylde plads til alm. film og anime. Godt man snart skal flytte og har mulighed for at få nye opbevarings løsninger.
#189 davenport 19 år siden
Det kan sku ikke undgåes at det "smitter" lidt, og man mere har lyst til at tage hjem, og glemme sit arbejde en lille tid.
Så lige nu laver jeg kun lidt arbejde, men har spidse øre, hvis i kender det? :) (Nysgerrighed er en bitch)
#190 filmz-Kadann 19 år siden
Det med den dårlige stemning kan jeg godt forholde mig til.. vi har latterligt travlt på mit job også, samtidig med at halvdelen af afdelingen er på ferie, så vi bliver nødt til at arbejde over for at få det til at gå op.