Gravatar

#41 wiseguy 19 år siden

Jeg sidder og røvkeder mig på arbejdet. Konen går rundt derhjemme i haven og holder barsel, så jeg har sku' svært ved at se det fornuftige i at sidde hvor jeg sidder :(
Har desværre ingen flekstimer i overskud - ellers havde de ikke kunnet se min røv for bare skosåler...
Må trøste mig med at jeg har fri om 2 timer.... men goddamn det har været en lang dag, selv trådene på Filmz har været småkedelige so far... hvilket dette indlæg virkelig retter op på ;)
JEG VIL HJEM!!!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#42 filmz-Dennis 19 år siden

Har just købt en "bad motherfucker" af en hækkeklipper fra Bosch.

Det er min første sommer som husejer og jeg har omkring 150 m hæk som skal klippes og den er vist ikke blevet holdt så godt før i tiden.

Føler mig helt som Tim "the toolman" Taylor. Bare hjem og igang med et sværd på 60 cm ;-)
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#43 davenport 19 år siden

Har du et sværd på 60 cm??

..Eller du kunne leget Edward Sissorhands? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44 filmz-Munk 19 år siden

Ligger derhjemme i solen og nyder min ferie.. og glæder mig til ikke mindre end 2 studenterfester i aften!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#45 Scherlund 19 år siden

Har lige bestilt Last Exile Vol. 1 - 7 Limited Edition for den pæne sum af USD27,99 + USD6,98 i fragt fra amazon.com. Den koster normalt ca. USD200 så det var en fair pris :) Der går godt nok snak om at der før har været fejl i prisen på lige den bundle og at de nok annullerer ordren. Men hvis den går igennem er jeg en glad campist. (engelske udtryk lyder for resten dumt når de bliver oversat direkte)
Gravatar

#46 elwood 19 år siden

lige kommet ind af døren, har US. Marshall med hjem, og så har jeg vadet århus tynd efter Michael J. Fox' LUCKY MAN
- A MEMOIR, uden held, er der nogen som kender et dansk online sted hvor denne bog kan bestilles fra, self på org. sprog Jeg har en deadline der hedder den 1 Juli, hvor jeg skal prøve at se om jeg kan få den inden, eller præcis den dag.

jeg fandt selv http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=238356

men den bliver sendt fra england, så jeg ville lige udnersøge om der var nogle danske sites der havde den hjemme.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 filmz-Munk 19 år siden

Bogpriser.dk.. har selv vadet horsens tyndt i hop om at finde den danske udgave! nu er der sendt mail ud til alle danmarks bogforhandlere for at se om den kan skaffes..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#48 elwood 19 år siden

hehe jep den danske er udsolgt over det hele 8-) men jeg ville nu have den engelske, men jeg skal da lige sige til hvis den dukker op et sted.

tak for linket kunne være jeg sku forsøge mig med thebookplace.co.uk
Gravatar

#49 DarkLight 19 år siden

Det skal være den engelske. Og det skal være hardcover!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#50 elwood 19 år siden

#49 jeg kan nu godt nøjes med paperback udgaven, har bestilt nu enten kommer den inden, elelr også lægger der en overraskelse når jeg kommer hjem.

Skriv ny kommentar: