# 142/143 Tak tak - og nej, tool er ikke det værste at blive sammenlignet med !!!
Mener i øvrigt, at de er igang med at indspille den længe ventede opfølger til lateralus i disse dage - og efter sigende er de gået i den mere tunge retning på den kommende. Man glæder sig!
har lige tændt for dr2 og der er et program i forbindelse med serien West Wing som fortæller om de rigtige præsidentens mænd. så det sidder jeg lige og ser nu, mens jeg nyder rester fra fødselsdagen ahh kanel snegle mmm. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lyder godt, så kan man jo bare vente......................... .............................................................. .........................
Hov fandt lige to seddler fra posthuset som havde sat sig fast i min brevsprække, aaaaaahhhhhh så skal man på posthuset i morgen (eller senere i dag) mærkeligt nok så kunne jeg hente dem fra d. 28/03 kl. 10 ??? nå pyt nu vil jeg smutte i seng, så det hurtigere kan blive i morgen :) GODNAT FILMZ FOKZ
#141 nakalay 21 år siden
#142 davenport 21 år siden
Som en skriver i jeres guestbook, lidt Tool-inspireret, men det gør ikke noget, for Tool er guderne.
Rigtig fedt!
#143 aknot 21 år siden
Det styrer i sgu da meget godt, det lyder rigtig cool.
JEP!!! Tool er guder, ved du om de snart kommer med noget nyt??
#144 davenport 21 år siden
#145 21 år siden
Tak tak - og nej, tool er ikke det værste at blive sammenlignet med !!!
Mener i øvrigt, at de er igang med at indspille den længe ventede opfølger til lateralus i disse dage - og efter sigende er de gået i den mere tunge retning på den kommende. Man glæder sig!
#146 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 aknot 21 år siden
Lyder godt, så kan man jo bare vente.........................
..............................................................
.........................
Hov fandt lige to seddler fra posthuset som havde sat sig fast i min brevsprække, aaaaaahhhhhh så skal man på posthuset i morgen (eller senere i dag) mærkeligt nok så kunne jeg hente dem fra d. 28/03 kl. 10 ??? nå pyt nu vil jeg smutte i seng, så det hurtigere kan blive i morgen :) GODNAT FILMZ FOKZ
#148 cyberzed 20 år siden
#149 evermind 20 år siden
Nej, han hedder Kenneth. :)
#150 elwood 20 år siden
jeg sidder og ser det klassiske afsnit af Simpsons "who Shot Mr. Bruns"
hehe hvor Willie pedellen laver en skræmmene parodi på Basic instinct forhørs scenen hehe, og en hilsen Til Twin peaks og Flytningen komer der også.
det simplethen klassiks.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"