Sidder og er i rigtig dårligt humør - min svigerfar ligger på operationsbordet (as I write this post) og familien er i oprør hjemme i USA, Jeg kan ikke være hjemme og trøste og snakke med dem om det ... Bare jeg vinder i Lotto på Lørdag, så jeg komme derover ... ellers sidder jeg og indhenter de forsmømte tråde her på filmz og ser lidt CSI og V ind i mellem :-/
Jeg håber for dig og din familie, at han klarer sin operation godt. Så vidt jeg husker, var det ret alvorligt, men i skal nok alle komme igennem det. Synd for dig og dem, at du ikke kan være der. Du har min største medfølelse og sympati. (Jeg håber også du vinder i lotto)
Kan banken da ikke hjælpe i en så kritisk situation?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Takker, det blev dog ikke til nogle DVD'er :-( men en ny kontorstol og en vandpibe, saa kan jeg sidde og ryge pibe alt imens jeg se nogle af mine andre film, det er sgu ogsaa hyggeligt nok
Jeg sidder på jobbet og ser frem til at tingene bliver lidt mere normale, efter arbejdsnedlæggelsen i går. Heldigvis er der ikke sindsygt meget at lave, fordi der stadig er enkelte afdelinger som ikke har holdt møder endnu.
Jeg har slet ikke været i seng i nat og gået direkte på arbejde. Har stdig ikke hørt noget og kan ikke få fat i dem så de er sikkert stadig på hospitalet sammen med ham :-/
Heldigvis når jeg går fra arbejde i dag har jeg fri de næste 12 dage, så der skal de nydes sol og varme samt måske en film eller to skulle det nok blive til ;)
#31 filmz-ataris 19 år siden
(20:36:26)(herskegut) såe, 18cm høj :)
(20:36:44)(Dark-Light) lidt over gennemsnittet
#32 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#33 davenport 19 år siden
Synd for dig og dem, at du ikke kan være der. Du har min største medfølelse og sympati.
(Jeg håber også du vinder i lotto)
Kan banken da ikke hjælpe i en så kritisk situation?
#34 filmz-Bruce 19 år siden
#35 evermind 19 år siden
Damn, champ - det er jeg ked af at høre! Jeg ringer til dig i aften...
#36 aknot 19 år siden
Takker, det blev dog ikke til nogle DVD'er :-(
men en ny kontorstol og en vandpibe, saa kan jeg sidde og ryge pibe alt imens jeg se nogle af mine andre film, det er sgu ogsaa hyggeligt nok
#32 krydser for at det gaar godt.
#37 filmz-Kadann 19 år siden
#32 -
Det er sgu dårlige nyheder. Jeg krydser fingre på dig og din families vegne.
#38 cyberzed 19 år siden
#39 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg har slet ikke været i seng i nat og gået direkte på arbejde. Har stdig ikke hørt noget og kan ikke få fat i dem så de er sikkert stadig på hospitalet sammen med ham :-/
Heldigvis når jeg går fra arbejde i dag har jeg fri de næste 12 dage, så der skal de nydes sol og varme samt måske en film eller to skulle det nok blive til ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 Scherlund 19 år siden
#39 håber på at der kommer gode nyheder til dig i løbet af den nærmeste fremtid.