Sad lige og læste lidt nyheder på filmz, da jeg blev forstyrret ved, at der stod en mand og rykkede i min dør?. Jeg undrede mig over hvorfor han dog ikke bankede eller ringede på, men gik så ud og lukkede op. Der stod en skaret mand i joggingtøj og spurgte efter en ved navn Martin. Da jeg ikke hedder det, spurgte han, hvor lang tid jeg har boet her, for det må så være beboeren før mig som hed Martin? Jeg svarede et lille års tid, hvorpå han sagde at det nok passede godt nok, da det var et år siden han besøgte ham. og undskyldte og gik. Nu er jeg så lige kommet i tanke om, at beboeren før mig hed Allan, og han boede her i 5 år??.....Skummelt :/
Er lige kommet hjem til en mail fra min kone. Det ser ud til at min svigerfar skal opereres endnu engang :(
Jeg tror at jeg vil gå ned og købe et par hjemmelavet liter italiensk is, mens jeg alligevel skal vente på at min kone ringer med nyt deroverfra.
Jeg ser frem til at se "Deadwood" på TV4 senere i aften, men indtil da, tror jeg at finde lidt andre filmz eller serier at bruge mine øjne på indtil den kommer :)
Hvor alvorligt er det med din svigerfar? (hvis du vil skrive om det, that is) Vi skal i hvert tilfælde nok være der for dig, du er der jo altid for os :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Han startede med at have kræft et sted i underlivet for nogen tid siden og efter nogen tid begyndte han at have åndenød mv. efter nogle undersøgelser forleden mente så hans læge at kræften måske har bredt sig til lungerne for de fandt en knude, der som havde alle kræft tegnene, så i forgårs blev han så indlagt og da de prøvede at kigge på knuden/whatever kollapsede lungen. Han skal nu åbnes igen ved ikke det eksakte tidpunkt for min kones mail er fra i eftermiddags og det vil sige ca kl. 8 om morgen lokalt og der skulle hun skyde sig tilbage til hospitalet. Det eneste jeg kan gøre nu er at vente.
Hvis det er en ondartet kræftknude, så kender jeg desværre turen for min egen far døde for 7 år siden af det samme. "Sjovt nok" var det også på Tivolis åbningsdag min far fik at vide han kun havde kort tid igen :-/
Det lyder alligevel ret alvorligt det der, men amerikanske læger er jo meget kompetente, så mon ikke de nok skal få ham klar igen? Hvor gammel er han, og hvor er han indlagt?
Hils endelig Carol og ungerne, og sig at vi er mange der har jer alle i tankerne.
Han er i 7o'erne og indlagt på et hospital nord for Seattle - Jo, amerikanske læger er jo meget kompetente og det bedste er der er ikke så lange ventelister som herhjemme.
Bor de i Washington? Der har jeg altid ønsket mig at komme. Jeg har kun været på østkysten, men så også i de fleste stater der. Min grandkusine har boet i Redwood i Washington, tror jeg det hed. Det så smukt ud på billeder.
Hav fuld tillid. De gør helt sikkert deres ypperste, det tror jeg du kan stole på.
#41 Popeye 19 år siden
#42 aknot 19 år siden
#43 chronaden 19 år siden
#44 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg tror at jeg vil gå ned og købe et par hjemmelavet liter italiensk is, mens jeg alligevel skal vente på at min kone ringer med nyt deroverfra.
Jeg ser frem til at se "Deadwood" på TV4 senere i aften, men indtil da, tror jeg at finde lidt andre filmz eller serier at bruge mine øjne på indtil den kommer :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#46 davenport 19 år siden
Vi skal i hvert tilfælde nok være der for dig, du er der jo altid for os :)
#47 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Han startede med at have kræft et sted i underlivet for nogen tid siden og efter nogen tid begyndte han at have åndenød mv. efter nogle undersøgelser forleden mente så hans læge at kræften måske har bredt sig til lungerne for de fandt en knude, der som havde alle kræft tegnene, så i forgårs blev han så indlagt og da de prøvede at kigge på knuden/whatever kollapsede lungen. Han skal nu åbnes igen ved ikke det eksakte tidpunkt for min kones mail er fra i eftermiddags og det vil sige ca kl. 8 om morgen lokalt og der skulle hun skyde sig tilbage til hospitalet. Det eneste jeg kan gøre nu er at vente.
Hvis det er en ondartet kræftknude, så kender jeg desværre turen for min egen far døde for 7 år siden af det samme. "Sjovt nok" var det også på Tivolis åbningsdag min far fik at vide han kun havde kort tid igen :-/
#48 davenport 19 år siden
Hvor gammel er han, og hvor er han indlagt?
Hils endelig Carol og ungerne, og sig at vi er mange der har jer alle i tankerne.
#49 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Takker på Carols vegne :)
#50 davenport 19 år siden
Hav fuld tillid. De gør helt sikkert deres ypperste, det tror jeg du kan stole på.