#14 Nå men så vil jeg være den første til at sige tillykke og håber du får en enkel eller flere små hårde og flade firkantede gaver. De er så dejlige....
Vasker op mens jeg hører AudioSlave. følge lidt med på #filmz.dk. Men det er det sædvanlige. Scherlund fabler om GITS og lagoni holder prædiker om slidt hår... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#23 og #25 Jeg takker ydmygt over at blive udnævnt til otaku.
Som de fleste nok kan gætte sidder jeg og stener på IRC. Samtidig savler jeg lidt over alle de dejlige figurer som jeg alligevel ikke har råd til at købe.
Har lige bestilt GitS:SAC Vol. 6 SE og 7 SE. Nu venter jeg jo bare på at de skal ankomme.
Tror næsten at ataris har overbevist mig om hvilken Oldboy udgivelse jeg skal købe.
Billedet som samtalen førte med sig. Og nej, ingen misundelse her :)
This just in. Scherlund er pludselig revet med på hårsamtalen og strør om sig med sin viden om hår. (20:15:26) (Scherlund) husk nu at det ikke er sundt at bruge shampoo hvardag
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#21 MuManden 19 år siden
#22 elwood 19 år siden
Matt Parker: Have you ever heard of Planet of the Apes?'
Troy: Uh.. the movie, or the planet?'
Matt Parker: The brand new multi-million dollar musical! And they want you to star as the human.'
Troy: It's the part I was born to play, baby!'"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 DarkLight 19 år siden
følge lidt med på #filmz.dk. Men det er det sædvanlige. Scherlund fabler om GITS og lagoni holder prædiker om slidt hår... :)
#24 lagoni 19 år siden
#25 filmz-ataris 19 år siden
#26 filmz-herskegut 19 år siden
Lyder som om at man går glip af noge, hvis man ikke følger med på irc ;-)
Sidder og slår lidt mave nu, mens jeg ser noget ekstra materiale fra DS9 season 4, og tænker på hvorfor Young Indiana Jones ikke er udgivet på dvd :-/
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#27 Scherlund 19 år siden
Som de fleste nok kan gætte sidder jeg og stener på IRC. Samtidig savler jeg lidt over alle de dejlige figurer som jeg alligevel ikke har råd til at købe.
Har lige bestilt GitS:SAC Vol. 6 SE og 7 SE. Nu venter jeg jo bare på at de skal ankomme.
Tror næsten at ataris har overbevist mig om hvilken Oldboy udgivelse jeg skal købe.
#28 DarkLight 19 år siden
This just in. Scherlund er pludselig revet med på hårsamtalen og strør om sig med sin viden om hår.
(20:15:26) (Scherlund) husk nu at det ikke er sundt at bruge shampoo hvardag
#29 elwood 19 år siden
mens jeg læser filmz forum. og henter The Hire kortfilm for at forsøde vendtetiden til min dvd kommer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 El vez 19 år siden