Det er "The Evergreen State" som de siger derover og det er sandt. Der er meget smukt derover alle dage om året, skovene er meget smukke og STORE. Og de coole er at man både kan komme op i bjergene, til havet, storby og mange andre vidunderlige steder indenfor 2 timer :)
Har lige set Kung Fu Hustle, og overvejer nu at gå i seng. Det er hårdt at stå op kl. 7 flere dage i træk (nogle gange er det lidt trist at være b-menneske).
Crystalstar, jeg føler med dig og din familie, og håber alt det bedste for jer, alle fingre er krydsede.
Jeg kommer selv fra en familie, hvor vi har været hårdt ramt af den forfærdentlige sygdom. Bl.a. mistede jeg min moder, da jeg var ganske lille, tilbage i 1985. Man hører da heldigvis om flere og flere, der klarer sig igennem sådan et forløb.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
lol de andre må sku da også kigge forbi, engang, men jeg tror lige jeg vil koncentrer mig lidt om den der eastwood fim, nu når jeg ikke fik set deadwood fordi tv4 strejkede hos mig.
men skål og fortsat go fredagnat til jer alle skøre mennesker på filmz.
btw sve1 tror jeg det er , er igang med american phycko Argg staveplade
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
lige pt. er jeg ok drunk, grunden til jeg er stoppet med at drikke nu er at jeg skal til hjertelæge kl 12, men jeg er bange for jeg stoppede for sent med at drikke da jeg allerede kan mærke nu at jeg vil få de vildeste tømmermænd og min blodtryk vil være mere end fordoblet når jeg skal undersøges imorgen... but hey, what are you gonna do?
#57 min mor døde af det, tror jeg var omkring 12 da det skete men aligevel der gjorde sku ondt, især fordi det var omkring den tid hvor hele familien sku i djurs sommerland, kan stadig huske dagen som var det igår, jeg havde været på fritidshjem hele dagen og leget og min far kom og hentede mig i dag, jeg åbnede glad ågen ud til parkeringspladsen hvor min fars bil holdt, jeg løb hen i mod ham og var hel op og køre fordi nu sku vi i djurs sommerland...
Da jeg så kiggede på ham fandt jeg hurtig ud af at det ikke var djurs sommerland det handlede om, det næste der skete var lidt udnerligt, han begyndte og snakke men det var som om jeg ikke hørte et ord af hvad han sagde, ordet mor og død og sov stille ind, hørte jeg ikke før efter flere min. føltes det som, da det så gik op for mig hvad han sagde, troede jeg ikke på hvad jeg havde hørt, og benægtede det mens tårene trillede i en lind strøm fra tåre kanalerne. Glemmer aldrig den dag.
Sympati også herfra Per ved hvor hårdt det er når noget familie lægger på hospitalet med kræft.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#52 dyg 19 år siden
Crystalstar, jeg føler med dig og din familie, og håber alt det bedste for jer, alle fingre er krydsede.
Jeg kommer selv fra en familie, hvor vi har været hårdt ramt af den forfærdentlige sygdom. Bl.a. mistede jeg min moder, da jeg var ganske lille, tilbage i 1985. Man hører da heldigvis om flere og flere, der klarer sig igennem sådan et forløb.
#53 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 davenport 19 år siden
http://www.cancer.dk/cancer/nyheder/artikler/kraef...
#55 elwood 19 år siden
men skål og fortsat go fredagnat til jer alle skøre mennesker på filmz.
btw sve1 tror jeg det er , er igang med american phycko Argg staveplade
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#56 davenport 19 år siden
#57 chandler75 19 år siden
Sympati herfra også, Per...
#58 chronaden 19 år siden
#59 davenport 19 år siden
#60 elwood 19 år siden
Da jeg så kiggede på ham fandt jeg hurtig ud af at det ikke var djurs sommerland det handlede om, det næste der skete var lidt udnerligt, han begyndte og snakke men det var som om jeg ikke hørte et ord af hvad han sagde, ordet mor og død og sov stille ind, hørte jeg ikke før efter flere min. føltes det som, da det så gik op for mig hvad han sagde, troede jeg ikke på hvad jeg havde hørt, og benægtede det mens tårene trillede i en lind strøm fra tåre kanalerne. Glemmer aldrig den dag.
Sympati også herfra Per ved hvor hårdt det er når noget familie lægger på hospitalet med kræft.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"