Takker endnu engang for alle ord, links (# 54 interresant læsning - davenport - Tak !) og støtte :)
De har fjernet knuden og den øverste halvdel af lungen og er i gang med at undersøge disse. Han fik desværre også at vide at lungerne bestemt ikke var i den bedste stand, så jeg sidder er noget bekymret og overvejer stærkt at øge kassekrediten og tage derover.
# 60 selvom jeg var noget ældre var det bestemt også en meget stærk oplevelse for mig da min far døde. Jeg tror ikke at sådanne oplevelser er lige til at ryste af siguanset alder for det kræften gør er umenneskeligt og grusomt.
Min oplevelse blev nok også forstærket af at jeg godt 8 måneder senere mistede mit gudbarn :( - 2 store tab indenfor et år.
Jeg sidder og morer mig lidt over denne side, hvor man bl.a. får nyttige ting at vide som "Vin Diesel stole my lunch money", "Vin Diesel is the fifth Ninja Turtle" og selvfølgelig "Bruce Campbell is the only being in our dimension capable of killing Vin Diesel, but the vacuum left by his absence would collapse the universe. To this day, the actors refuse to be wthin a thousand miles of eachother's presence." Opdater siden for flere facts om manden, hvis far er en skolebus.
(Crystalstar1200, håber alt går godt)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har ikke hørt en lyd i mere end 24 timer nu, nå men intet nyt er godt nyt siger man jo, så jeg tror jeg vil se mig en film eller to nu. Tror jeg sætter Once Upon A Time In The West eller noget andet Leone, så går dagen lidt hurtigere :)
jeg sidder lige og har nedtur over at FCK ser ud til at løbe med sejren. Det hjælper slet ikke EFB. Nej, så hellere en god uafgjort kamp. Nå man må hellere tage endnu en tår af sin øl.
#61 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Takker endnu engang for alle ord, links (# 54 interresant læsning - davenport - Tak !) og støtte :)
De har fjernet knuden og den øverste halvdel af lungen og er i gang med at undersøge disse. Han fik desværre også at vide at lungerne bestemt ikke var i den bedste stand, så jeg sidder er noget bekymret og overvejer stærkt at øge kassekrediten og tage derover.
# 60 selvom jeg var noget ældre var det bestemt også en meget stærk oplevelse for mig da min far døde. Jeg tror ikke at sådanne oplevelser er lige til at ryste af siguanset alder for det kræften gør er umenneskeligt og grusomt.
Min oplevelse blev nok også forstærket af at jeg godt 8 måneder senere mistede mit gudbarn :( - 2 store tab indenfor et år.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#62 El vez 19 år siden
#63 lagoni 19 år siden
(Crystalstar1200, håber alt går godt)
#64 Popeye 19 år siden
Jeg drikker aldrig mere.....
#65 filmz-topmajor 19 år siden
#66 elwood 19 år siden
måke jeg sku se en film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#67 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har ikke hørt en lyd i mere end 24 timer nu, nå men intet nyt er godt nyt siger man jo, så jeg tror jeg vil se mig en film eller to nu. Tror jeg sætter Once Upon A Time In The West eller noget andet Leone, så går dagen lidt hurtigere :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#68 Slettet Bruger [3202951311] 19 år siden
#69 Scherlund 19 år siden
Nå man må hellere tage endnu en tår af sin øl.
#70 Popeye 19 år siden
træls at EFB ikke kunne vinde over AAB :(