#148 i starten dømte folk en GC til at være for børn, et image nintendo længe har haft, men de er nu vokset fra det vil jeg sige, se bare på Resident Evil 4 det sku ikke noget børnespil. og ja gamecuben har klaret sig strålende, netop fordi den tør være anderledes, en ting som Ps2'en også har lært efterhånden med det meget orginale "Katamari Damacy"
#149 yep lige præcis, for første gang i lang tid vil jeg vove at påstå at pc'en faktisk får kamp til stregen, det er muligt at om få år så er pc'en foran igen, men når ps3 og xbox 360, og nintendos Rev. kommer ud vil folk ikke altid kunne sige jamen pc'ens grafik er bedre.
Nu bliver spilbranchen igen måske tvunget til at konkurrer i gameplay istedet for "bare" flot grafik, som jeg synes har været tendensen i lang tid, med få undtagelser.
#150 den model de fremviste og man har set billeder af, er ikke den endelig form, den færdige udgave bliver meget mindre omkring 3 dvd æsker stablet på hinanden, og ja stilen er mere moderne men det er nu ikke det som gør at jeg køber en Rev. jeg har en gamecube nu, som er kvadratisk, praktisk og god fristes man til at sige hehe.
Men ja Nintendo er blevet voksen, selv om børne stadig skal ha deres Pokemon, heh men også det bliver en mørkere udgave når det nye kommer. Som Reggie sagde de er et "And" firma det hedder ikke we make game for this group or this group, men we make games for this group and this group.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
.... og det er jo en god ting for det moderne hjem. Den næste generation af spillekonsoller er ikke længere "børne-legetøjet" som kæresten allerhelst vil gemme langt væk.
#145 Jeg har de samme tanker som dig. Min PS2 bliver heller ikke brugt ret meget, men overvejer alligevel at investere i en PS3. Håber at PS3 bliver mere støjsvag, for PS2 er godt nok en pestilens at høre på. Lidt info og billeder Ser meget futuristisk ud, og controlleren har fået et helt nyt design. Om det er en god ting, må tiden vise.
#151 elwood 19 år siden
#149 yep lige præcis, for første gang i lang tid vil jeg vove at påstå at pc'en faktisk får kamp til stregen, det er muligt at om få år så er pc'en foran igen, men når ps3 og xbox 360, og nintendos Rev. kommer ud vil folk ikke altid kunne sige jamen pc'ens grafik er bedre.
Nu bliver spilbranchen igen måske tvunget til at konkurrer i gameplay istedet for "bare" flot grafik, som jeg synes har været tendensen i lang tid, med få undtagelser.
#150 den model de fremviste og man har set billeder af, er ikke den endelig form, den færdige udgave bliver meget mindre omkring 3 dvd æsker stablet på hinanden, og ja stilen er mere moderne men det er nu ikke det som gør at jeg køber en Rev. jeg har en gamecube nu, som er kvadratisk, praktisk og god fristes man til at sige hehe.
Men ja Nintendo er blevet voksen, selv om børne stadig skal ha deres Pokemon, heh men også det bliver en mørkere udgave når det nye kommer. Som Reggie sagde de er et "And" firma det hedder ikke we make game for this group or this group, men we make games for this group and this group.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 Corgan 19 år siden
#148:
Hmm... jeg har nu det indtryk at Gamecube kun klarede sig ok i Asien. Men det kan være at jeg tager fejl.
#153 Slettet Bruger [2689128575] 19 år siden
#154 filmz-sanjo 19 år siden
#155 cyberzed 19 år siden
#156 Corgan 19 år siden
.... og det er jo en god ting for det moderne hjem. Den næste generation af spillekonsoller er ikke længere "børne-legetøjet" som kæresten allerhelst vil gemme langt væk.
:-)
#157 Popeye 19 år siden
Håber at PS3 bliver mere støjsvag, for PS2 er godt nok en pestilens at høre på.
Lidt info og billeder
Ser meget futuristisk ud, og controlleren har fået et helt nyt design. Om det er en god ting, må tiden vise.
#158 HelmerJ 19 år siden