Gravatar

#51 elwood 19 år siden

lige kommet hjem fra byen og har netop sat star wars episode 4-5-6 soundtrack på for ligesom at varme op, har et lille kage projekt jeg skal igang med idag eller imorgen kommer an på hvad planerne bliver med de to herre GI-jones og Netrom1.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 lyspunkt 19 år siden

Jeg har lige spildt 1:43 på Ocean´s Twelve. Sikken en gang hø:(
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#53 dyg 19 år siden

Lige kommet hjem fra teknikum, skal aflevere projekt om anvendt signalbehandling mandag, og vi er netop blevet færdige. Så kan jeg bruge morgendagen på et andet projekt :/

Og nu vil jeg nyde en aften med pizza, poker og film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#54 DarkLight 19 år siden

Netop blevet færdig med Carnivale. En ret fed oplevelse. Ærgeligt jeg ikke har sæson 2 liggende... 625 minutter på 1½ dag. Ikke helt ueffen.

Nu skal der laves noget aftensmad!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#55 evermind 19 år siden

Sidder lige og ærgrer mig over, at jeg umiddelbart ikke har penge til den limited t-shirt-udgave af Family Guy vol. 2! :,( Men i denne uge skal mine penge nødvendigvis gå til en dvd-brænder til computeren, så jeg kan få nogle af mine egne optagelser ned på skiver...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#56 filmz-thomas _h 19 år siden

spiller poker. Er 30 dollar oppe på dagen :-)

EDIT: make that 40 ;)
Gravatar

#57 dyg 19 år siden

#56 - Poker er dejligt :)

Hvad mon sandsynligheden for dette er?

Jeg må bare ikke lave to links i samme indlæg
Gravatar

#58 dyg 19 år siden

Så jeg fortsætter lige hernede:

Fik mig en 7. plads i en $10+1 tour, hvilket gav $45.50, og inklusiv en speciel hånd fra i nat kl 0:50 (denne), er jeg oppe på et pænt overskud for idag.
Gravatar

#59 bobber 19 år siden

Jeg gik fallit på pokerchamps tidligere i dag. Nå pyt, det var ikke noget særligt stort indskud jeg havde lavet alligevel. Må bare vinde det tilbage en anden gang.
Don't Panic
Gravatar

#60 filmz-thomas _h 19 år siden

jeg er oppe med 80 på dagen nu eller så noget... I'm on a roll baby :D

Skriv ny kommentar: