Kommer meget an på hvor høje stakes du vil spille med. Mit favoritsted er uden tvivl InterPoker (måske fordi jeg har kæmpe overskud derinde), men de mindste borde er på $0.5/$1, hvilket er halv-dyrt.
Er man ude efter lidt lavere stakes, så er ladbrokes, expekt, bet365, pokerchamps, partypoker, og lignende fine.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige bestilt 5 billetter til Episode III den 19, 0003 hours. Jeg fik ikke så gode pladser som forventet, folk er generelt sløve til at booke, men de er tålelige. Regner også med at se den en gang i Århus, men hele svineriet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#69 Et deformt hoftehovede der laver ballade lige nu. Hvilket betyder at jeg ikke må gå/stå/sidde i længere perioder. Jeg er også blevet fra taget retten til at gå længere turer, samt at løbe generelt.
Tilgengæld har jeg vundet retten til at få en ny hofte når jeg føler for det. Men jeg vil helst vente så lang tid så muligt, da den slags ikke holder evigt.
Alt det bøvl bare fordi man har haft Calvé-Perthes.
#61 bobber 19 år siden
#62 filmz-thomas _h 19 år siden
#63 dyg 19 år siden
Er man ude efter lidt lavere stakes, så er ladbrokes, expekt, bet365, pokerchamps, partypoker, og lignende fine.
#64 cyberzed 19 år siden
#65 DarkLight 19 år siden
Jeg fik ikke så gode pladser som forventet, folk er generelt sløve til at booke, men de er tålelige. Regner også med at se den en gang i Århus, men hele svineriet.
#66 Slettet Bruger [2689128575] 19 år siden
#67 cyberzed 19 år siden
#68 Scherlund 19 år siden
Men den gode side er at man kan få ordnet alt det man har udskudt på grund i manglende tid.
#69 cyberzed 19 år siden
#70 Scherlund 19 år siden
Tilgengæld har jeg vundet retten til at få en ny hofte når jeg føler for det. Men jeg vil helst vente så lang tid så muligt, da den slags ikke holder evigt.
Alt det bøvl bare fordi man har haft Calvé-Perthes.