Sidder på arbejde og bakser med PayPal og betalinger til Ebay og ved at være godt træt af det :-/ med udsigten til at jeg få min kone hjemme i US of A til at betale mine ting, modtage dem og sende dem herover grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ... måske skulle man KØLE af med en sjov film ... Ice Age ;)
Livet er simpelthen bare ikke retfærdigt. Filmen er slet ikke kommet op i min biograf endnu, og halvdelen af #filmz.dk skal ind og se den i aften. Og de nyder det ikke ligefrem i stilhed :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#97 Kan se den når som helst....anyway...skal da oz snart se Sin City i bio...Bruger min tid på at spille musik/lytte til musik Nogle der kan huske/har hørt cd'en Heartworm med Whipping Boy??,,,Fedt album.
Tracks 1. Blinded 2. Personality 3. Users 4. Fiction 5. Morning rise 6. Twinkle 7. When we were young 8. Tripped 9. Honeymoon is over 10.We don't need nobody else
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg er lige kommet tilbage fra Sin City (og vil gerne undskylde til den admin der sad foran mig, jeg kom vist til at sparke ham i ryggen en gang eller to...) og skal nu se Desperado.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#91 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 filmz-sanjo 19 år siden
#93 filmz-Kadann 19 år siden
#94 bobber 19 år siden
#95 Scherlund 19 år siden
Skal snart om til min moster og fråde som et svin :)
#96 dyg 19 år siden
#97 DarkLight 19 år siden
Filmen er slet ikke kommet op i min biograf endnu, og halvdelen af #filmz.dk skal ind og se den i aften.
Og de nyder det ikke ligefrem i stilhed :)
#98 Slettet Bruger [2599463340] 19 år siden
#99 filmz-sparrowed 19 år siden
Tracks
1. Blinded
2. Personality
3. Users
4. Fiction
5. Morning rise
6. Twinkle
7. When we were young
8. Tripped
9. Honeymoon is over