Er lige kommet på arbejde. Er ret træt efter at have været helt i Odense og set Sin City. (Sorry, vi ikke lige fik sagt farvel Lagoni, men vi var nok helt i ekstase over filmen :) )
Nu er jeg bare smadret, fordi vi først var hjemme halv 1, men det var det hele værd og mere til :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Davenport og Lagoni. Jeg sad så lige ved jer! (fik jeg af vide af Davenport, som jeg sad lige ved siden af, uden at vide det...). Ærgerligt, så kunne jeg da også lige have givet mig til kende. Så det var ikke fordi jeg ikke ville hilse.
Og filmen snakker jeg stadig om. Den var virkelig god...
Jeg tænkte nok der sad flere fra filmz omkring os. Der sad også nogle admins foran os, overvejede at hilse, men ville nok føle mig lidt dum. Følte mig allerede kikset ved at hilse på de andre, specielt hvis man tager fejl ("det er dig fra filmz, ikk" - fantastisk måde at give sig til kende på...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Der sad også nogle admins foran os, overvejede at hilse, men ville føle mig lidt dum
Så du nøjedes bare med at sparke til dem... ;)
Forresten, så synes jeg da at det var mærkeligt at der ikke var særlig mange i salen. Jeg havde forventet at biografen ville være fuld til en snig-premiere...
Præcis, intet siger 'hej' bedre end at velplaceret spark :)
Og ja, salen var da kun halvfuld, lidt ærgeligt. Det er så vist også kun medlemmer af Cinemaxx' "klub" der får tilbuddet om at se snigpremierer, men det er da gratis at være medlem og det var endda rimelig billigt for de stakler der ikke var seje nok til fribilletter :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#101 davenport 19 år siden
Nu er jeg bare smadret, fordi vi først var hjemme halv 1, men det var det hele værd og mere til :D
#102 cyberzed 19 år siden
Jeg er også lige mødt på arbejde...skal rette et par bugs, drikke et par spande kaffe og køre en overvågningsserver op.
#103 lagoni 19 år siden
Men nu er jeg også godt træt, sov for sent og skal om lidt op og øve skriftlig tysk...
#104 davenport 19 år siden
Rainman
Born 4th july
Amityville horror box 4 disk
sideways
color of money
Så må jeg vidst heller ikke mere i denne månede!!!
#105 Herrguth 19 år siden
Ærgerligt, så kunne jeg da også lige have givet mig til kende. Så det var ikke fordi jeg ikke ville hilse.
Og filmen snakker jeg stadig om. Den var virkelig god...
#106 lagoni 19 år siden
#107 Herrguth 19 år siden
Så du nøjedes bare med at sparke til dem... ;)
Forresten, så synes jeg da at det var mærkeligt at der ikke var særlig mange i salen. Jeg havde forventet at biografen ville være fuld til en snig-premiere...
#108 lagoni 19 år siden
Præcis, intet siger 'hej' bedre end at velplaceret spark :)
Og ja, salen var da kun halvfuld, lidt ærgeligt. Det er så vist også kun medlemmer af Cinemaxx' "klub" der får tilbuddet om at se snigpremierer, men det er da gratis at være medlem og det var endda rimelig billigt for de stakler der ikke var seje nok til fribilletter :)
#109 davenport 19 år siden
#110 elwood 19 år siden
RE4 er jeg ikke rigtig kommet igang med endnu dog.
Hey ja Filmz sku da ha T-shirt med Brugernavne på og så et fancy logo 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"