Gør klar til at smide mig over på sofaen og lytte til regnen, mens jeg læser lidt vidre i The Da Vinci Code. Har læst ca. 50 sider og glæder mig allerede til at se den som film. Har trukket en flaske rødvin op og skal bare hygge nu.
Det lyder godt nok hyggeligt. Perfekt til en regnvåd lørdag :)
Jeg har tømmermænd!! Absinth og white russian i god forening, suppleret med bajere. Og i aften står den på fest ved en kollega, som er ekspert i forskellige former for pandekager. Menuen står på 3 retter, alle med pandekager som tema. Hæ hæ, de hørte at jeg spiller musik, så jeg skal tage guitar med og underholde. Puha, det er ret nye kolleger, så jeg må hellere holde mig i skindet, og lade være med at drikke mig alt for fuld. (Sådannoget kan backfire på mandag) Det skal nok blive sjovt, de er en del ældre end mig og min kæreste, så jeg er spændt på at se om der kommer pinligheder fra nogen, der munder ud i en evt. sygemelding om et par dage.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
ahh så der ikke så længe til jeg skal i biffen 1:30 og se Frank Miller's Tegneserier blive gjort til film, så jeg sidder bare og fordriver tiden lidt, med Mario Kart 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg tilføjer lige til mit "drikke-indlæg" at jeg også fik whiskey ifa. Laphoiag som bare er den bedste og mest smokede i min bog. En eftersmag der varer en halv time. mmm, det er guf! Meeen, ikke før jeg kommer hjem i nat. Dårlig idé at komme whiskeystiv til kollegafest..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#121 Scherlund 19 år siden
#122 davenport 19 år siden
Jeg har tømmermænd!! Absinth og white russian i god forening, suppleret med bajere.
Og i aften står den på fest ved en kollega, som er ekspert i forskellige former for pandekager. Menuen står på 3 retter, alle med pandekager som tema.
Hæ hæ, de hørte at jeg spiller musik, så jeg skal tage guitar med og underholde. Puha, det er ret nye kolleger, så jeg må hellere holde mig i skindet, og lade være med at drikke mig alt for fuld. (Sådannoget kan backfire på mandag)
Det skal nok blive sjovt, de er en del ældre end mig og min kæreste, så jeg er spændt på at se om der kommer pinligheder fra nogen, der munder ud i en evt. sygemelding om et par dage.
#123 chronaden 19 år siden
#124 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 Patriarch 19 år siden
#126 davenport 19 år siden
#127 elwood 19 år siden
#128 elwood 19 år siden
#129 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#130 Scherlund 19 år siden