Jeg er lige stået op fra en fest-ting. Som altid lover jeg migselv at jeg aldrig vil drikke igen. Bander over at Sin City ikke går i nærheden.
#132, du kan købe Absinth i Viborg eller Århus her i DK. Det er dog ikke den "rigtige" slags. Der skal du til udlandet for at få det aktive stof "thujone" med i.
Go fornøjelse. Og Nej, en absinth brandert er ikke som slem som beskrevet i Deceiver :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#131 filmz-sparrowed 19 år siden
#132 filmz-Bruce 19 år siden
Er lige gået amok i film noirs her til aften pga. al det snak om Sin City. Fandt gode tilbud overalt. Så det blev til
DOA, Detour, The Stranger, Impact, Cape Fear doublepack, Strange Love of Martha Ivers, The Killing, Leave her to heaven
#133 filmz-Kadann 19 år siden
#134 DarkLight 19 år siden
Bander over at Sin City ikke går i nærheden.
#132, du kan købe Absinth i Viborg eller Århus her i DK. Det er dog ikke den "rigtige" slags. Der skal du til udlandet for at få det aktive stof "thujone" med i.
Go fornøjelse. Og Nej, en absinth brandert er ikke som slem som beskrevet i Deceiver :)
#135 El vez 19 år siden
#136 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#137 Patriarch 19 år siden
Men duften af bacon og æg spreder sig mens konen står i køkkenet. Åh det søde liv :D
#138 El vez 19 år siden
Jeg sidder og venter på min ride - jeg skal se Sin City idag med nogle af gutterne, jeg glæder mig meget!
#139 davenport 19 år siden
Glæder mig til at se den igen!
#140 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Tror jeg smutter ned og får lidt pandekager med italiensk is :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***