Sidder på jobbet, læser op på hvordan man firmware opdaterer en StorEdge 3510.. sgu en langhåret process :-/ Ellers får jeg tiden til at gå med at uploade billeder til mit gallery.. var ved at være på tide jeg fik tømt lageret.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
hehe - grineren nok. Vi er lige begyndt at spille det... nu skal vi lave hold, og køre nogle flere test kampe. Så starter vi en liga. Så nu har jeg bestilt det nye human hold hjem - væsentlig federe end de gamle. Nu skal jeg betale mig fra at male dem.. men inden jeg gør det skal jeg vælge farver. Tror de skal hede 'Hellhounds' så farverne skal helst passe til det, men der er mange muligheder.
Derudover skal det så afgøres om det skal være tøjet eller rustningen der skal være den ene eller anden farve. Jeg hælder nok mod et farverigt hold for at det bliver mere amerikansk fodbold agtigt. Derfor tror jeg at den sorte og brune combi er ude.
#61 cyberzed 20 år siden
DarkLight == the Devil (the temptations will never stop from him)
#62 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 Corgan 20 år siden
Sidder på jobbet... men overvejer at tage hjem, da der ikke er så meget at lave idag.
#64 filmz-herskegut 20 år siden
Ellers får jeg tiden til at gå med at uploade billeder til mit gallery.. var ved at være på tide jeg fik tømt lageret.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#65 Patriarch 20 år siden
Det var nok 'citronkarry' for de fleste
#66 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg har hørt om det, men aldrig spillet det. Det siges at være ret underholdende.
#67 cyberzed 20 år siden
#68 Patriarch 20 år siden
Sort - Orange
Mørkerød - Orange
Mørkerød - Sort
Sort - mørkebrun
Derudover skal det så afgøres om det skal være tøjet eller rustningen der skal være den ene eller anden farve. Jeg hælder nok mod et farverigt hold for at det bliver mere amerikansk fodbold agtigt. Derfor tror jeg at den sorte og brune combi er ude.
#69 davenport 20 år siden
#70 lyspunkt 20 år siden