Gravatar

#11 Patriarch 20 år siden

Ja det er lidt vildt... der må have gået noget slemt for sig for de har aflyst koncert for kronprinsen med et par dages varsel :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 Scherlund 20 år siden

Er lige kommet hjem fra træning samt et mindre skænderi med en kasseekspedient i Bilka. Fair nok at hun gerne vil tjekke min taske, alarmen går. Det har jeg forståelse for. Men når jeg viser hende at det der udløser den er den pakke jeg lige har hentet på posthuset og at den umuligt kan have været åbnet. Så skal hun fandme ikke kræve at jeg skal åbne den oppe ved kassen, samt begynde at sige at hun er sikker på at de har de samme udgivelser nede i radio/tv! Siden hvornår har Bilka ført R1 Anime udgivelser? Især dem der for længst er gået OOP. Hun tyssede først ned da fyren ved kassen bag ved gav mig ret og sagde at de aldrig har haft eller vil have R1 dvd'er. Ikke nok med at hun lige har skældt mig uberettiget ud, så siger kællingen ikke engang undskyld når hun opdager at det er hende der tager fejl.

Hold kæft en møg fredag. Nu står resten af aftenen på oprydning og rengøring, da den gamle har meldt sin ankomst i morgen tidlig. Håber at det går hurtigt så jeg kan smide mig på sengen og tjekke mine nye udgivelser ud.

Gravatar

#13 filt 20 år siden

#12, sikke da en klaphat!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#14 filmz-derb 20 år siden

Venter på at kæresten kommer hjem fra Romerlandet. Og har de onde tømmermænd. Sidst jeg havde det så dårligt var på roskilde festivallen hvor jeg besøgte roskilde sygehus.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#15 Patriarch 20 år siden

Er på vej ud af døren for at se Hitchikers Guide
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 dyg 20 år siden

Er lige kommet hjem fra en dag med golf, begynder-kursus, arrangeret af firmaet.

Det er lidt noget skidt at blive bidt af sådan en sport, når man ikke har råd til det :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filmz-Kadann 20 år siden

Jeg er lige igang med at konstruere en gang chili con carne med en anden type chili end normalt - jeg er allerede begyndt at svede af den teskefuld jeg nappede før, så det tyder godt. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#18 elwood 20 år siden

Jeg har lige nedkæmpet fire Betjente, hvorefter jeg dogde et par bullets, for derefter at Hage mig fast til en helikopter, mens Mine forfølger bare står måbene tilbage 8-)

Ja jeg spillede Fahrenheit, Det her spil kunne blive en ret fed film tror jeg på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 elwood 20 år siden

Ps. det her spil har den Mest Action Packed og overdrevet "Lejligheds scene" jeg har set, folk som har spillet ved hvad jeg snakker om, den scene er for fed 8-)

den hvor møbler og alt andet flyver mod Lucas fordi vinden blæser
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-thomas _h 20 år siden

Jeg har lige set Almost Famous - theatrical cut. Kunne ikke lige overskue at se den anden version på 151 minutter. Det er godt nok mange minutter.

Derudover så er jeg helt vildt bagstiv - og sidder og funderer lidt over igår. Vi drak Bison vodka fra Polen, der smagte lidt af varm mælk med honning. Vi delte en halv flaske og en helvedes masse bajere før vi tog til en fest på et kollegie. Det var pisse hyggeligt og sådan, og jeg endte med at kysse en eller anden tøs.

MEN! For det første syntes jeg af en eller anden grund at jeg skulle fyre så meget pis af som muligt. Hun var lige flyttet ind på kollegiet og jeg bildte hende ind at jeg boede der. Derudover sagde jeg vist også at jeg var 24 selvom jeg kun er 21, hvilket jeg så havde glemt lidt senere - og så blev hun vist lidt sur. hehe. Jeg har fået hendes nummer og jeg kan huske jeg lovede hende at ringe, men det værste er fandme at jeg ikke kan huske hvordan hun ser ud. Og min kammerat - som også drak Bison vodka - kan sgu heller ikke huske det.

Han sagde godt nok også at man blev mærkelig af det vodka. Der var også strå i og alt muligt. Hmmm..

Skriv ny kommentar: