Jeg sidder og stener på jobbet - jeg er endelig blevet færdig med mit undervisningsmateriale og hvad der ellers hører med, så nu skal den sidste time før weekenden bare gå.
hmmm... jeg har fået løn idag, hvilket jo er helt fint :) Men har en firma udgift på 13000kr.. som er blevet lagt over til mig.. jeg skulle have fået de penge ind sammen med lønnen idag.. hvilket ikke er sket, fucking Irere.. alt vores fakturerings system er blevet stilt over til dem.. wee hvor smart!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og stener, og lytter til musik. Har lige fået den glædelige nyhed at de 16min musik jeg har lavet denne måned alt sammen købes uden ændriger... weee.. :)
Lige kommet hjem fra byen af, Mester her skal i køkkenet snart og den står på hans livret Spinat tærte mmmm, og så skal jeg vil slappe af med en eller anden go film/serie i aften nu må vi se hvad jeg finder på, eller om kukkassen har noget godt at byde på, og så satser jeg på lidt mundharpespil, det har jeg desvære forsømt en del på det sidste hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 davenport 20 år siden
\O/
#2 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 davenport 20 år siden
Mad fra Slotsøbadet med masser af rejer.. Se, det er lige mig. Jeg kunne leve af de små dyr!
#4 filmz-Kadann 20 år siden
#5 filmz-herskegut 20 år siden
Men har en firma udgift på 13000kr.. som er blevet lagt over til mig.. jeg skulle have fået de penge ind sammen med lønnen idag.. hvilket ikke er sket, fucking Irere.. alt vores fakturerings system er blevet stilt over til dem.. wee hvor smart!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 filmz-ataris 20 år siden
#7 Patriarch 20 år siden
#8 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-ataris 20 år siden
#10 Herrguth 20 år siden
*snøft*