Skal til at pakke så jeg kan komme til de 2 latterlig kedelige forlæsninger, som vi skal have i dag. Men der er fredagsbar bagefter samt Tour de Chambre på "kollegiet" (læs: Scherlund er ikke ædru før engang i næste uge)
Så hygge for nu vil jeg tæske min lever tilbage i kroppen så den kan få noget motion. Den er jo næsten ved at være blevet for stor. For sådan er det (åbenbart) at være akademiker! :)
Overvejer hvilken mus jeg skal anskaffe mig. Er ikke den hardcore gamer jeg var for 10 år siden, så Razer er nok lidt udelukket. MS IE 4.0 nægter jeg, og jeg gider heller ikke give 315kr for en 3.0 (hvilket den koster ved SHG).
Det er svært det her, men jeg skal altså have en ny, den gamle dobbel- og trippel-klikker igen og igen.
Og jeg skal også snart have nyt headset :/ Giv mig penge!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#82 Selvom du nu siger du ikke vil bruge 315,- på den kommer jeg nu alligevel med et dyrere forslag for i min mening er den værd at vente en måned eller to på hvis du kan det...Logitech MX1000, jeg har en samt de fleste jeg kender er også ved at have en efter jeg har rådført dem, og alle er happy for den.
Indenfor headsets er favoriten i omgangskredsen Plantronics.
200 - men det er også et steal. Det er en knægt på en ungdomsskole jeg arbejder på der gør det. En kammerat har også fået det gjort andet steds til 250,- hvilket også er billigt.
#87 My bad, jeg læste det som du ikke ville bruge så mange penge på en mus :)
Hvad frastøder dig ved at den er cordless? Mit største minus ved den er at man skal huske at lade den op eftersom man i panik ikke lige kan smide 2 alm AA batterier i den når man lige skal bruge den.
Har ikke selv prøvet Sennheiser, men jeg er meget meget meget glad for de Plantronics .Audio 70 jeg har, dem der ikke er til den type skal nok kigge på .Audio 90 :)
#88 - I gamle dage var det nok mest pga støj. De par cordless mus jeg har haft har været trælse. I dag er det primært det at den skal oplades, for sådan noget glemmer jeg altid.
Har lige taget en kigger på logitech's G5, der ligner en mulig vinder.
Jeg har haft .Audio 90 to gange, holdbarheden er begrænset, men det er et dejligt headset.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 Scherlund 20 år siden
Skal til at pakke så jeg kan komme til de 2 latterlig kedelige forlæsninger, som vi skal have i dag. Men der er fredagsbar bagefter samt Tour de Chambre på "kollegiet" (læs: Scherlund er ikke ædru før engang i næste uge)
Så hygge for nu vil jeg tæske min lever tilbage i kroppen så den kan få noget motion. Den er jo næsten ved at være blevet for stor. For sådan er det (åbenbart) at være akademiker! :)
#82 dyg 20 år siden
Det er svært det her, men jeg skal altså have en ny, den gamle dobbel- og trippel-klikker igen og igen.
Og jeg skal også snart have nyt headset :/ Giv mig penge!
#83 cyberzed 20 år siden
Indenfor headsets er favoriten i omgangskredsen Plantronics.
#84 Patriarch 20 år siden
200 - men det er også et steal. Det er en knægt på en ungdomsskole jeg arbejder på der gør det. En kammerat har også fået det gjort andet steds til 250,- hvilket også er billigt.
#85 cyberzed 20 år siden
#86 DarkLight 20 år siden
#87 dyg 20 år siden
Jeg har også kigget på MX1000, men det er alligevel mange penge (og så er den jo cordless, hvilket frastøder mig) :)
Plantronics har jeg også selv været tilhænger af i lang tid, men Sennheiser tiltaler mig også ret så meget.
#88 cyberzed 20 år siden
Hvad frastøder dig ved at den er cordless? Mit største minus ved den er at man skal huske at lade den op eftersom man i panik ikke lige kan smide 2 alm AA batterier i den når man lige skal bruge den.
Har ikke selv prøvet Sennheiser, men jeg er meget meget meget glad for de Plantronics .Audio 70 jeg har, dem der ikke er til den type skal nok kigge på .Audio 90 :)
#89 dyg 20 år siden
Har lige taget en kigger på logitech's G5, der ligner en mulig vinder.
Jeg har haft .Audio 90 to gange, holdbarheden er begrænset, men det er et dejligt headset.
#90 cyberzed 20 år siden
Total gamer mus med vægtloder i :)