Tja...så gjorde man det igen...gik sent i seng(06:30)..og stod op kl. 15:00...what the hell..Der er jo ferie.
Anyway...venter på kl. skal blive 00:00 der kommer Black Mask på showtime...kl.02:35 kommer der Johnny Destiny på kanal 5..Med Dylan Mcdermott, James Belushi..Quentin Tarantino.
Ellers er det en af de halvkedelige weekender.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg prøver at læse til historie-eksamen (der findes intet bedre på en lørdag jo), imens jeg spiser aftensmad, ser Shrek 2 og rydder lidt op. Multitasking at its finest.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder ved familien. Var taget til Rebild for at fejre min kusines 6-års fødselsdag, men pludseligt kom der en mand i pænt tøj, og så var min kusines forældre klædt om. Manden i pænt tøj var bogmester, og min kusines forældre meddelte så, at vi ikke kun fejrede fødselsdag, men også bryllup.
Ingen anede uråd før bogmesteren kom, hvor vi var et par stykker, der lugtede lunten. Meget festligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er først på vej i seng(efter at ha' set/optaget Destiny Turns On The Radio på dvd og surfet på nettet),,,vågner ikke før ved 15-tiden. zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg har lige opdaget at tilbage i 80erne spillede Russell Crowe Dr. Frank-N-Furter i en teateropsætning af Rocky Horror Show på en tour i Australien og New Zealand, så det sidder jeg og griner lidt af nu :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#141 filmz-sparrowed 19 år siden
Teltet plejer jeg alligevel aldrig at tage med retur.
#142 wiseguy 19 år siden
#143 evermind 19 år siden
Tror bare, jeg er overtræt for tiden... :P
#144 filmz-sparrowed 19 år siden
Anyway...venter på kl. skal blive 00:00 der kommer Black Mask på showtime...kl.02:35 kommer der Johnny Destiny på
kanal 5..Med Dylan Mcdermott, James Belushi..Quentin Tarantino.
Ellers er det en af de halvkedelige weekender.
#145 lagoni 19 år siden
#146 dyg 19 år siden
Ingen anede uråd før bogmesteren kom, hvor vi var et par stykker, der lugtede lunten. Meget festligt.
#147 filmz-sparrowed 19 år siden
#148 lagoni 19 år siden
#149 Scherlund 19 år siden
#150 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"