Gravatar

#151 Slettet Bruger [1138017904] 19 år siden

#149 Var det ikke fordi de ikke måtte skifte deres dæk til nogle andre end dem Michelin har kaldt tilbage pga. en produktionsfejl? Så de 3 eneste teams der ikke kører med Michelin-dæk, men bruger Bridgestone (Ferrari, Jordan og Minardi) er de eneste der kører...

Men en skandale, det er det!
Gravatar

#152 cyberzed 19 år siden

Er lige kommet hjem fra en weekend på øen/sverige...broloppet.com er sgu hårdt første gang man prøver det men tiden er lige under 2 timer...så skal der bare skæres 20 min af næste år :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#153 filmz-maban 19 år siden

3 timer og 8 minutter...
Haps!
Gravatar

#154 filmz-sparrowed 19 år siden

Sidder her foran computeren, mens dvd-optageren har gang i Brother på showtime. Ellers er jeg vågen endnu engang.

Jeg stod tilgengæld også først op kl. 17:15 idag...Hørte at en af mine venner var blevet overfaldet i Odense igår nat. Resultat= hjernerystelse og sprunget trommehinde på højre øre..

2timer og 54 min til klokken 8:00

Computeren var kort tid udsat for virus...er nu ordnet.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#155 cyberzed 19 år siden

#153 Jeg vil antage du også kunne holde varmen på turen :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#156 filmz-herskegut 19 år siden

blev vækket fredag morgen kl 3:30 af nogen som banker på min dør.. jeg bliver irriteret over det, men sover videre.. kl 4 sker det så igen.. det samme kl 4:30.. her tænker jeg at hvis det sker en gang mere, så går jeg amok! Heldigvis.. så sker det ikke mere.
Skulle op kl 6:30 næste dag, og køre til københavn for at være med til Firmafest (Gratis sprut og spisning ;) )
Da jeg så kommer hjem lørdag, finder jeg et brev fra min Boligforening, i det stod der at min nabo havde klaget over larm og musik støj fra min lejlighed..
(Til de ikke informerede, så er det her sket 2 gange tidligere - inden for de sidste 3 måneder).
Jeg ringede her til morgen til Boligforeningen, for at høre hvad der nu var galt, og for at vise jeg ikke havde larmet.. det viste sig imidlertid, at den samme person (min nabo) havde sendt klager ind, over musikstøj og larm.. der var vist alt i alt 6 klager.
Til det skal der så tilføjes at jeg ikke er hjemme mere end 5 timer dagligt + søvn.. at jeg tit er ovre i københavn flere gange dagligt.. og at jeg ikke har brugt mit anlæg den sidste måned.. (i ved ikke hvor kedelig en film er, når man kun kan sidde med høretelefoner...)
Nu har jeg fået aftalt at min nabo og jeg, afholder et møde oppe i boligforeningen, for at få det her rettet!
Er der ikke en lov med at man skal underrette anklagede, før man må anklage personen igen og igen ?

Jeg har fået en mundligt klage fra hende, 1!!! det var da jeg holdte indflytterfest..

Ja undskyld :) men skulle altså have lukket noget damp ud.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#157 bobber 19 år siden

Hun må have meget følsomme ører når hun klager over ikke-eksisterende støj.

Sidder selv og læser lidt historie/samfund op til den sidste eksamen på torsdag, og tager et smut til Odense om et øjeblik. Sig til hvis i skal have noget med.
Don't Panic
Gravatar

#158 Scherlund 19 år siden

#154 Lyder ikke rart.

#156 Hvad er hendes problem? Hvordan kan du larme når du ikke er hjemme eller når du ligger og sover (medmindre du selvfølgelig snorker meget højt!)

#157 en pita med kylling + chili - dressing! og lad det gå lidt tjept!

Sidder lige og undersøger hvor meget det vil koste at opgradere min maskine til et respektabelt niveau. Ikke at jeg har råd, men jeg er nu snart så træt af at den opføre sig som en 286, der køre langsomt!
Gravatar

#159 elwood 19 år siden

#158 hva består din spand af nu da?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#160 filmz-herskegut 19 år siden

#157, #158

Jeg ved heller ikke hvad der er galt med hende.. Men der er da aldrig før nogen som har klaget over min snorken :) der skulle ikke engang være nogen.

Men jeg tror bare hun er sindsyg, og vil have opmærksomhed..
Nu kontakter jeg de tidligere beboere i lejligheden, og finder ud af om hun også klagede over dem.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: