#177 begge dele har været slået fra i ganske lang tid, så det er ikke der problemet ligger. Det er nok nærmere at man idler i nogle kanaler med 2k+ personer og man ikke skifter logs i over 6 måneder :)
Er lige kommet hjem fra en fugtig tur op i byen :)
Sidder og overvejer hvad man skal have til aftensmad. Skriver lidt posts på forskellige boards og prøver generelt på ikke at lave for meget her i varmen :)
har lige klaret Mike Torenos missioner i gta SA kæft Mand James Woods er Genial som Mike Toreno, det er nok nogle af de mest underholdene missioner i spillet, jeg har prøvet, vil ikke afslører noget om dem, da det vil spolere en del 8-)
og nu ser jeg The Simpsons hvor Bart, Millhouse, Nelson, og Ralph bliver til et boyband, ved hjælp fra NASA 8-) det er satme så sjovt det afsnit. "Join The Navy"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
har liget set The fugitive for gud ved hvilken gang, hmm jeg må snart til at få den på dvd, har også hørt at US Marshall's sku være en ok film med den samme person Samuel Gerard. Tommy Lee Jones spiller så godt i The Fugutive, selve intro scenen hvor han ankommer til The crime scenen første gang, med hans lille hold er så fed.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"U.S. Marshalls" er en ok film, ikke ligeså god som "The Fugitive", men stadig ganske habil underholdning. Det eneste problem ved "U.S. Marshalls" er at Tommy Lee Jones slet ikke har noget modspil fra flygtningen, som spilles af Wesley Snipes, simpelthen fordi Jones er så dominerende på skærmen.. hvor Harrison Ford har karisma og talent til at stjæle billedet, er Wesley Snipes i den film bare en papfigur som kunne være udskiftet med en hvilken som helst skuespiller.
#183 Spiller det selv meget. Jeg er nysgerrig. Hvor lang tid går der før man skal spille med ham? Indtil videre har jeg kun lige åbnet for ham med Samuel L Jacksons stemme.
#181 Scherlund 19 år siden
Er lige kommet hjem fra en fugtig tur op i byen :)
Sidder og overvejer hvad man skal have til aftensmad. Skriver lidt posts på forskellige boards og prøver generelt på ikke at lave for meget her i varmen :)
#182 DarkLight 19 år siden
#183 elwood 19 år siden
og nu ser jeg The Simpsons hvor Bart, Millhouse, Nelson, og Ralph bliver til et boyband, ved hjælp fra NASA 8-) det er satme så sjovt det afsnit. "Join The Navy"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 filmz-sparrowed 19 år siden
#185 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#186 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#187 filmz-Kadann 19 år siden
"U.S. Marshalls" er en ok film, ikke ligeså god som "The Fugitive", men stadig ganske habil underholdning. Det eneste problem ved "U.S. Marshalls" er at Tommy Lee Jones slet ikke har noget modspil fra flygtningen, som spilles af Wesley Snipes, simpelthen fordi Jones er så dominerende på skærmen.. hvor Harrison Ford har karisma og talent til at stjæle billedet, er Wesley Snipes i den film bare en papfigur som kunne være udskiftet med en hvilken som helst skuespiller.
#188 dvjik 19 år siden
Spiller det selv meget. Jeg er nysgerrig. Hvor lang tid går der før man skal spille med ham?
Indtil videre har jeg kun lige åbnet for ham med Samuel L Jacksons stemme.
#189 filmz-sparrowed 19 år siden
Venter desuden på at posten dukker op med Elektra og Assault on precinct 13(2005) som er købt for £12.. samlet pris.
#190 cyberzed 19 år siden