Gravatar

#191 Scherlund 19 år siden

Sidder og overvejer på det kraftigste, om jeg skal sige ja til det boligtilbud jeg har fået i Odense. Der er flere småting ved det, som irriterer mig.

1# jeg kan først overtage 14 dage før jeg starter på SDU.
2# Intet ordentligt køkken. Ikke engang et fælleskøkken.
3# Det ligger temmelig langt uden for centrum.

Det var sådan lige de største irritationsmomenter. Måske jeg skulle "stjæle" den gamles bil og smutte derover for at se det.

Skal til at skrive den onde mail til Esbjerg kommune, de har stadig ikke sendt de papir som jeg skal bruge. Nu er det kun en uge siden jeg blev lovet dem.

Bag efter vil jeg se et par afsnit af Planetes.
Gravatar

#192 dyg 19 år siden

Jeg sidder og leger med dukker, den ene af dem er endda en påklædningsdukke. Og så er der en abe. Uha uha.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#193 Scherlund 19 år siden

#192 lyder frækt!
Gravatar

#194 Yoda 19 år siden

Lyder skummelt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#195 filmz-herskegut 19 år siden

Da jeg flyttede til Århus, tog jeg det første jeg kunne få fat i (altså det første middelt ordentlige), derefter stod jeg i kø til det jeg ville have.
kender alt til det med lang transport osv.. brugte selv 2 timer på at komme i skole, da jeg boede hjemme ved de gamle :) det varede kun et par måneder inden jeg gik amok der.

/edit

Btw, jeg skal ned til Esbjerg Kommune i morgen middag, jeg forventer da at du står med en kold tuborg til mig ;-) hehe
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#196 elwood 19 år siden

#188 TenPenny hehe, yep han er sku også cool(we gonna shit on you you from such hieght, you think God himself toke a crap on you), James Woods Karakter møder du første gang omkring slutningen af San Fierro i forbindelse med en natklub ejer, der er der en mission hvor i skal nå at finde ham før hans mobil løber tør, så har du lidt snak med ham, så sker der noget uventet, og...nej jeg siger ikke mere for det skal være en overraskelse.

Kan bare sige at jeg hel klart synes James Wood, skal ha en pris ligesom Ray Liotta fik det for sin rolle i Vice City.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#197 filmz-Solevad 19 år siden

sad lige og kigggede efter memento, kan det virkelig være rigtigt at denne: http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=... kun har spanske undertekster?
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#198 lagoni 19 år siden

Subtitles : Spanish
English

Noget kunne tyde på at den også har engelske...

Axelmusic.dk har den vist til 110 kr. Lidt dyrere, men uden risiko for told.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#199 Popeye 19 år siden

#197 Prøv lige at kigge en gang til.....

EDIT: Kig længere nede på siden.
...and then some
Gravatar

#200 filmz-Solevad 19 år siden

hvor ser i det?? jeg kan da kun se der står spanske...?
"He who forgets will be destined to remember"

Skriv ny kommentar: