Gravatar

#161 evermind 20 år siden

Sparrowed: Jeg var som bekendt "desværre kun" heldig at møde Ryan Roxie (som var super flink) og Chuck Garric, som det lykkedes at give en groupie svar på tiltale, da hun efter gentagende forespørgesler om at komme backstage fik svaret: "What do you mean backstage? There is no backstage, this is it. You just wanna suck on something!" Haha! :P

Du har BÅDE mødt Juliette Lewis og Calico Cooper? *syde* Dette kunne have været begyndelsen på et smukt venskab, men nu forstår du vel, at jeg selvfølgelig ikke kan lade dig leve? ;) Damn, at jeg skulle glippe sådan et after-party... var dog med til selve koncerten.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#162 elwood 20 år siden

har gennemført San andreas første gang, og er allerede igang igen, ellers så sidder jeg og griner af det her "uheld"

jeg skød bare en enkel bil's benzintank, så sprang bilen i luften, det satte en lille kædereaktion igang, og tjaa jeg synes det var ret sjov bare at stå og se bilerne springe i luften af sig selv, bare på grund af en enkel lille bil 8-)

I diden't do it 8-)

Plus her kom jeg kørende og lige pludselig styrtede et fly ned ved siden af mig hehe.

plane chrash
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 dyg 20 år siden

#162 - Jeg har været ude for, at et fly styrtede ned i min bil. Det hele eksploderede og jeg døde :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#164 elwood 20 år siden

trist, men satme sjovt 8-)

det den her form for uforsigelighed jeg elsker ved spillet. man ved aldrig hvad der sker, når man bare køre rundt.

btw James Woods burde få en pris for hans rolle her i spillet, lige som Ray Liotta fik for hans rolle i Vice city, Woods karakter er bare så genial, og det var nok den person jeg nød mest i spillet.
Gravatar

#165 filmz-sparrowed 20 år siden

#161 Hvis du skulle ha' fuld update, på hvem jeg har mødt af kendte musikere, ville det blive til en pæn liste.

KoRn..hele bandet backstage i Valby-hallen.

Gavin Rossdale fra Bush

+ et medlem fra Queens of the stone-age på Roskilde festival.

Bruce Dickinson gik forbi mig engang.

P.O.D.

Samt andre.

Jeg vil dog anbefale dig, at når du skal til fremtidige koncerter (eksempelvis i Vega) at du tropper op 2 timer før koncerten og venter. Der er som regel kun få personer på det tidspunkt. It's worth the wait!

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#166 Corgan 20 år siden

#162:

Det er sgu et fedt spil. Jeg startede på det da det udkom til PS2 engang, men lagde det fra mig igen efter et par timers spil.
Nu har jeg dog fundet det frem igen, og prøver lige så stille at gennemføre det.

Er pt kommet til det sted i spillet hvor jeg lige har gennemført missionerne med psycho-kæresten.
Gravatar

#167 elwood 20 år siden

hehe Now drive faster!

hun er satme skæg, og jeg kan godt li den måde

de får viklet GTA3 historien ind i det her spil, med at Catalina jo er hende som skyder en ned i starten af GTA3, det er jo også ham fyren som hun er sammen med til sidst, hehe ret skægt opkald man får når man har gennemført spillet efter rulleteksterne er færdige 8-)

sidder og lytter til interviewet med Young Maylay, aka. CJ fra spillet af, hehe han disser Will Smith's talent for vildt lol.
Gravatar

#168 elwood 20 år siden

sidder og ser Dinosaurs, på disney channel 8-)

Hello Moma! I am baby you gotta love me.
Gravatar

#169 cyberzed 20 år siden

Er lige blevet færdig med at se Last Samurai...jeg kan bare se samurai film igen og igen og igen og igen og igen...næste stop Ran :) men nok ikke lige i aften
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#170 filmz-sparrowed 20 år siden

Sidder og lytter til My Chemical Romance. Skal muligvis opleves Live i november.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

Skriv ny kommentar: