Jeg har knoklet på arbejde i dag. Jeg havde mange pensionssager hængende, og det er der bare meget arbejde i. Så byttede jeg lidt arbejde med en kollega, og nu ser det hele pludselig meget meget lyst ud. Det er fanme rart!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
så er hotlinen lukket, og nu har man så tid til at gå mails'ne igennem man ikke har nået. og kigge lidt filmz nyheder, inden man tager hjem mod home sweet home.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og roder med en ny editor til vores egen CMS, det er total nice og man kan næste få den til at lave kaffe også ... hvem kommer med kage :)
Tror jeg skal en tur på sofaen med en guilty pleasure film når jeg kommer hjem for jeg mangler godt nok noget søvn her fra de sidste par dage. World of Warcraft kan komme til at holde en vågen ... samt besøg hos folk der trækker ud.
Spillet kan kun købes online indtil videre, men det er kanon spil.
Minder lidt om gameplayet fra Cannon Fodder, men hjælper de såkaldte Darwinias som er en selvtænkene AI, som er blevetv angrebet af virus, det skal opleves, demo'en fylder i øvrigt ikke så meget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 filmz-sparrowed 20 år siden
Har kigget på et par stykker af samme kaliber.
Kan være at jeg ofre 500kr mere på en ny.
Priserne på dem, jeg har set på er fra 750-1500kr.
Brugt, som nyt.
Har også forbindelse til en, som måske kan sammensætte en maskine.
#92 filt 20 år siden
#93 filmz-NeoDk 20 år siden
er bare super glad :D
er der nogle som har den som kan fortælle mig om den er fed ?
#94 davenport 20 år siden
Så byttede jeg lidt arbejde med en kollega, og nu ser det hele pludselig meget meget lyst ud. Det er fanme rart!!!
#95 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#96 cyberzed 20 år siden
Tror jeg skal en tur på sofaen med en guilty pleasure film når jeg kommer hjem for jeg mangler godt nok noget søvn her fra de sidste par dage. World of Warcraft kan komme til at holde en vågen ... samt besøg hos folk der trækker ud.
#97 filmz-sanjo 20 år siden
#98 filt 20 år siden
BTW, smider nok også Kapitel 3 op af min Matrix-analyse op imorgen, i alt fald i denne uge. :)
#99 elwood 20 år siden
Darwinia
Spillet kan kun købes online indtil videre, men det er kanon spil.
Minder lidt om gameplayet fra Cannon Fodder, men hjælper de såkaldte Darwinias som er en selvtænkene AI, som er blevetv angrebet af virus, det skal opleves, demo'en fylder i øvrigt ikke så meget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#100 dyg 20 år siden