Gravatar

#101 dyg 20 år siden

Sidder og ser Sin City..

Er igang med Marv's historie, og tænker lidt over en lille fejl.

Efter han er blevet flænset i ansigtet af Kevin, ser man hans flænger i ansigtet. I scenerene derefter skifter flængerne lystigt plads. Nogle gange går de fra venstre til højre, og andre fra højre til venstre. Er det et bevidst valg, eller er det bare en dum fejl?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#102 filmz-Kadann 20 år siden

Jeg er netop igang med noget så spændende som oprydning og opvask, fordi jeg får besøg i morgen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#103 elwood 20 år siden

Sidder og ser David Copperfield, og mindes dengang jeg var i købehavn og se ham Det va en rigtig fed oplevelse, fik billet som fødselsdags gave dengang nemlig. Det kan godt være at mange af hans trick er meget gemen snyd, f.eks. er der flere numre hvor han bruger kamerar snyd.

Men uanset hvad, når man sidder i en sal med ham på scenen så bliver man sku revet med, mit ynglings numre er hans flyning, ikke fordi jeg ikke ved hvo'en han gør fordi det gør jeg, samt mange andre af hans tricks 8-), men mere fordi selve numret er så flot udført.

og så er hans små numre blandt tilskuerne altid godt, hehe bliver aldrig træt af at se en mønt forsvinde i den blå luft, eller en papir rose danse rundt på hans hånd 8-)

Men han vil nu aldrig slå Houdin, men kan nu også tydlig se flere af tingene, som er taget direkte fra hans numre, man siger jo at tricks'ne er de samme det er måden man præcentere og variere numret der gør en unik.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#104 dyg 20 år siden

Vil drage til Brønshøj for at spille baseball et par dage. God weekend til folkens.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#105 läkerol 20 år siden

jeg har ´lige set Peter plys og hafferlaffen den film jeg vandt på FILMZ. MEN det er fedt nok at vinde, men når det er noget lort man vinder er det ikke fedt mere.. Den DVD jeg har fået springer lyden over og hakker.. såhh. hvad kan man sige, TAK FOR FILMEN!!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#106 filmz-NeoDk 20 år siden

Vis du vil af med den vil jeg da godt have den :D

så smid bare en bedsked hehe :D
Gravatar

#107 filmz-sparrowed 20 år siden

Har lige spottet en computer, til en rimelig pris. Men okm indeholdet er godt, til basis-forbrug er op til jer at bedømme.

Standard maskine til kontor eller hjemmebrug. Perfekt til kontorbrug tekstbehandling, regneopgaver og internet. Leveres med kvalitets bundkort fra Asrock med, USB 2.0, onboard grafik, lyd og netkort til bredbånd eller alm. netværk både i hjemmet og til kontor.

Standard konfiguration:

- AMD DURON 1800 MHZ PROCESSOR
- ASROCK K7S41GX BUNDKORT (AMD)
- 128 MB DDR333 PC2700 RAM
- 40 GB HARDDISK 7200 RPM ATA133
- REAL 3D 64MB INTEGRERET GRAFIKKORT
- 5 KANALS LYDKORT INTEGRERET
- 10/100 MBIT NETVÆRKSKORT (ADSL)
- 52x SPEED CD-ROM DREV
- CODEGEN 6039 KABINET
- 300 WATT STRØMFORSYNING
- 22-25DB LOW NOISE
- 4x USB 2.0 + 2x USB I FRONTEN
- 2 ÅRS FULD GARANTI

+ Glacialtech Iglo (køler)

+ cd-rom/dvd drev = 16*48

Pris: omkring 1700kr

Noget der er værd at gå efter?

Den kan jo opgraderes senere.

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#108 läkerol 20 år siden

min svigerinde er total vild med peter plys, så tror det ender med hun får den eller noget i den stil :D tror jeg bytter den til en bedre en i stereo studiet...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#109 filmz-Munk 20 år siden

Fandt nogle gamle videobånd på loftet, og minsandten om de ikke var blevet brugt til at optage gamle afsnit af disney sjov med..

Så er lige igang med at se den Bubbi Bjørneafsnit hvor de er i Kina!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#110 elwood 20 år siden

Har lige set Peter Plys og Hafferlaffen, og min version fungere upåklagelig, så mange tak filmz 8-)

Synes det var en rigtig go lille hyggelig film, og historien var meget sød. Og ja jeg følte mig sku som et hel lille barn der så Peter Plys for første gang igen hehe (sagt med Peter Plys stemme) 8-)

Så nu skal jeg vidst ha bestilt disney klassiker nr. 22 så jeg kan få genset den første film jeg så med Peter Plys.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: