Sidder og gremmes over at jeg har været syg de sidste par dage så jeg bl.a. gik glip af afslutningsfesten på CIFF. Så har jeg tilgengæld fået syn for for kedelige de forskellige tv-stationer er om morgenen og eftermiddag med den ene genudsendelse efter den anden. Og dog et lyspunkt ... "The 4400" starter i aften og jeg fik nydt slutningen af sæson 1 af Deadwood på dvd og bestilt Carnivale ;)
Er netop kommet hjem fra Brønshøj. Fire baseball kampe på to dage (hvoraf de to blev spillet back-to-back med 10 minutters pause), er mere end mit korpus kan klare. Alt gør ondt lige nu.
filt, jeg får nok ikke læst dit matrix-kapitel 3 før i morgen, jeg orker ikke andet end at se fodbold og sove i aften :(
Ja, jeg er en tøs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har prøvet at oprette mig som bruger på QXL, men den dumme mail med bekræftelsesnummeret kommer bare ikke! Det gjorde den heller ikke da jeg prøvede for nogle uger siden! Grrr... der er en Matrix-boks jeg bare MÅ ha', men ak! :( Hulk, snøft. Super-frustrerende når man er så stor en "Matrix-fanatiker" som jeg er. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#111 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#112 dyg 20 år siden
filt, jeg får nok ikke læst dit matrix-kapitel 3 før i morgen, jeg orker ikke andet end at se fodbold og sove i aften :(
Ja, jeg er en tøs.
#113 filt 20 år siden
#114 filmz-sanjo 20 år siden
#115 Bates 20 år siden
Ellers virker det som en helt i orden serie.
#116 filmz-sanjo 20 år siden
#117 Bates 20 år siden
#118 inflector 20 år siden
#119 dyg 20 år siden
GF!
#120 filt 20 år siden