Sidder og søger efter en dansk oversættelse af Lincolns "The Gettysburg Adress", da jeg er for bombet til at læse den på engelsk.. Skal bruge den som en reference imorgen, men det er bare ikke til at finde en sådan oversættelse, så giver mig snart igang med at læse den originale version!
Egentligt lidt ironisk at jeg er så doven at jeg for at undgå at læse den på engelsk, bruger endnu mere tid og kræfter på at finde en oversættelsen..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
har lige set slutningen på Who Am I med Jackie Chan (sad jo og så CSI inden da), hehe meget sjov film, og jeg grinner hvergang over slutningen, det er som om at folkene bag ikke lige har tænkt over at han egentlig sku finde ud af hvem han jo var.
Så han får lige at vide til sidst at FBI sender oplysninger om hvem han er til ham lol, synes bare det er så søgt en redning, men det more mig hver gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så er det første døgn som røgfri rundet. (Godt de opfandt den moderne tyggegummi i 1860!)(Og tilsatte nicotin senere hen...) Det er sku værst om morgenen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige kommet hjem fra Mac.. Jeg har ALDRIG nogen sinde fået sådan en dårlig behandling.. vi ventet i 3 kvater for at få vores mad. Og de kalder sig selv fast food!!!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
#151 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#152 filmz-Munk 20 år siden
Skal bruge den som en reference imorgen, men det er bare ikke til at finde en sådan oversættelse, så giver mig snart igang med at læse den originale version!
Egentligt lidt ironisk at jeg er så doven at jeg for at undgå at læse den på engelsk, bruger endnu mere tid og kræfter på at finde en oversættelsen..
- Steve Carell
#153 elwood 20 år siden
Så han får lige at vide til sidst at FBI sender oplysninger om hvem han er til ham lol, synes bare det er så søgt en redning, men det more mig hver gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#154 davenport 20 år siden
(Godt de opfandt den moderne tyggegummi i 1860!)(Og tilsatte nicotin senere hen...)
Det er sku værst om morgenen..
#155 läkerol 20 år siden
#156 davenport 20 år siden
#157 läkerol 20 år siden
#158 dyg 20 år siden
#159 läkerol 20 år siden
#160 dyg 20 år siden