Gravatar

#161 davenport 20 år siden

Jeg har fået en blog. Tjek den lige ud og smid en kommentar:
http://modestporcupine.blogspot.com

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#162 DarkLight 20 år siden

#155, 45 minutter venten på en Mac? Og så siger man Windows er dårlig?

#161, hvilke hul har du levet i det sidste års tid? Derudover er blogbot.dk et godt site at checke ud, hvis man vil læse andres. Ydermere skulle du se lidt på smartlog.dk. Gratis og dansk.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#163 elwood 20 år siden

Efteraber davenport, sad i hotline, som var lidt stille og så fik jeg lige skrevet lidt 8-)

Blog
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#164 Popeye 20 år siden

#159 ....at bevæge sig ind på en McD-"restaurant"...
...and then some
Gravatar

#165 Popeye 20 år siden

Har iøvrigt lige været ved tandlæge, da jeg har haft ondt i en tand i en uges tid. Heldigvis kunne tandlægen ikke finde noget, så jeg slap for boringer, hvilket jeg nu lige fejrer med en mars...
Regningen....580 kr. (for absolut ingenting)- hvor mange film kunne det ikke have blevet til...
...and then some
Gravatar

#166 davenport 20 år siden

Kom lige hjem, der lå en hilsen fra Skattefar på lidt over 5000,- :( Jeg er træt af dte her fucking land. Aldrig bliver man ladt i fred. Hvor bliver den revolution af?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#167 Scherlund 20 år siden

#166 du starter bare. Jeg er sikker på at andre nok skal følge dig.

er lige kommet hjem fra byen efter en hyggelig og våd eftermiddag i byen. Har åbenbart misset ks og lagoni, men de skal jeg også lære deres nye studiebuddies at kende uden min indblanding :)

glæder mig til i morgen hvor vi har første rigtige skoledag. bliver sgu hylt.
Gravatar

#168 DarkLight 20 år siden

klokken halv ti? Det er da rimelig svagt. Du er endda blevet sat til vægs af lagoni? Bahaha
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#169 Scherlund 20 år siden

Nu drak vi ikke samme sted men jeg begyndte ved en 15.00 tiden jeg skulle også gerne være frisk til første skoledag i morgen. Hvor vi jo selvføglelig skal drikke vidre. Men hvis det er så vigtigt at folk kan drikke mere end jeg så er I alle velkommen til at tage den titel, da jeg ikke har hørt noget om en national konkurrence. Det er jo meget sjovere at folk bare hygger sig og har det sjovt. Ikke sandt? :)

Det med at blive sat til vægs af lagoni skal stadig komme an på en prøve. Hun har trods alt lovet at drikke mig under engang! (Ja jeg holder stadig fast i det løfte :) )
Gravatar

#170 evermind 20 år siden

filt:
Jeg fik lige øje på din zombietegneserie. Det ser jo godt ud, så jeg tænkte på, om du har overvejet at sende noget til Free Comics? Du kan evt. lige tjekke www.freecomics.dk for nærmere oplysninger.

Jeg tegner også selv og har syslet lidt med noget materiale, jeg påtænker at sende dertil. Det er dog pt. sat i bero grundet flytning.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: