Her står musikken på System of a Down, mens jeg undrer mig over hvor meget lort jeg har plads til på mit nye skrivebord.
Nogen der melder sig frivilligt til at tage min Indledende EDB time? Jeg har ikke den store lyst til at sidde og høre om hvordan man sender mail og deslige.
Jeg er lige kommet tilbage fra endnu en delikat frokost (slår dog ikke Kronhjorten fra i går), og nu vil jeg tage en af firmabilerne og daffe til foredrag (eller temamøde som de kalder det) om "computere i alting" (pervasive computing) oppe på Alexandra Instituttet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og roder med Groupwise, for at hjælpe en bruger med et luksus problem som jeg kalder dem 8-)
Spørg ik om hvad lad os bare sige de stiller intressante krav nogen gange til hotlinen.
Ellers så glæder jeg mig til at komme hjem og rydde op, nej glæder mig ikke til det, men det skal jo gøres. Og senere får jeg måske tid til at tage hul på tin tin.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 - Nej, det var så ikke ret spændende. Der blev fortalt om en del igangværende projekter, som ikke var så dælens interessante, og så en smule om fremtiden. Generelt en tynd kop te.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige set tin tin i america + faraos cigarer, efter alle disse år er det sku stadig lige så godt som første gang jeg så det, og hehe findes der nogen helte som bliver bedøvet med gas lige så meget som tin tin gør, det næsten altid gas eller også er det chloreform(staveplade) som han bedøves med.
Tror jeg gemmer resten af afsnitene til resten af weekenden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Holder en kort pause i "Million Dollar Baby" endnu en rigtig god film fra Clinten, hvor er det bare godt at han ikke altid skal være tough guy eller lave selvtægtsfilm ;)
#211 Scherlund 20 år siden
Nogen der melder sig frivilligt til at tage min Indledende EDB time? Jeg har ikke den store lyst til at sidde og høre om hvordan man sender mail og deslige.
#212 cyberzed 20 år siden
#213 dyg 20 år siden
#214 Scherlund 20 år siden
#213 I har det for godt i det så kaldte virkelige liv.
#215 cyberzed 20 år siden
#213 Lyder da interessant
#216 elwood 20 år siden
Spørg ik om hvad lad os bare sige de stiller intressante krav nogen gange til hotlinen.
Ellers så glæder jeg mig til at komme hjem og rydde op, nej glæder mig ikke til det, men det skal jo gøres. Og senere får jeg måske tid til at tage hul på tin tin.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#217 dyg 20 år siden
#218 elwood 20 år siden
Tror jeg gemmer resten af afsnitene til resten af weekenden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#219 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#220 evermind 20 år siden
Hav lidt respekt for andres følelser! Vi er stadig nogle, der savner Dirty Harry... :P